صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - 06 October 2023
همدان-مسؤل سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: ایران جانبازانی دارد مانند شهید خوش لفظ و شهید سلگی که یک عمر بعد از جنگ سخت‌ترین زندگی را داشتند و استان همدان مملو از این رشادت‌ها است.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۲۲
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام علی شیرازی در یادواره ۶۱۰ شهید شهرستان بهار که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موثرترین موارد در تعالی فرهنگی استان همدان، شهید آیت الله مدنی است که برای همه فقهای شورای انقلاب استاد درس اخلاق بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مدنی و آیت الله بهاری(ره) پایه‌های اعتقاد و تقوا مردم استان و شهرستان بهار را پایه‌گذاری کرده‌اند، افزود: استان همدان و شهرستان بهار مانند خورشید می‌درخشد چرا که این شهرستان در دوران جنگ در حمایت از رزمندگان و پشتيباني جبهه حضوری چشمگیر داشت، اگرچه امروز در تدوین تاریخ جنگ و ترسیم چهره رزمندگان این استان با کمک نویسندگان حرکت‌های بزرگی صورت گرفته است.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد: استان همدان چهره‌هایی دارد که اگر بخواهیم تبیین کنیم و درباره عظمت شهدای همدان و بهار صحبت کنیم باید بسیاری از افراد مانند شهید مدنی را یاد کنیم و شهدایی که از همین منطقه به جبهه رفتند و حماسه‌های متعددی آفریدند.

وی با بیان اینکه با تمام سختی‌ها و تحریم‌ها ملت شریف ایران در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردند، عنوان کرد: با شجاعت و عزتی که رزمندگان استان همدان و شهرستان بهار در دوران جنگ تا روزهای پایانی داشتند، مانند خورشید می‌درخشند.

شیرازی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری از دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: ایران جانبازانی دارد مانند شهید خوش لفظ و شهید سلگی که یک عمر بعد از جنگ سخت‌ترین زندگی را داشتند و استان همدان مملو از این رشادت‌ها است.

* یادواره شهدا بهترین فضا برای معرفی الگو به جوانان است

امام جمعه شهرستان بهار نیز در ادامه برگزاری یادواره ۶۱۰ شهید شهرستان بهار را در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان فرصت خوبی برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: یادواره شهدا بهترین فضایی است که ما بتوانیم الگوهایی را که در جنبه‌های مختلف هستند برای جوانان معرفی کنیم .

حجت‌الاسلام رضا مصباح با بیان اینکه بالاترين جهاد، جهاد در راه خدا است‌ و بهترین مرگ، شهادت در راه خداست، ادامه داد: شهید جان خود را فدا می‌کند تا نور ولایت خاموش نشود.

وی با بیان اینکه شهدای ما در عرصه‌ها و جنبه‌ها و سطح علمی مختلف حضور داشتند و ما نیز باید این جنبه‌ها را بیان کنیم، عنوان کرد: حضور پرشور و شکوه عموم مردم شهرستان بهار در یادواره ۶۱۰ شهید شهرستان تجدید پیمانی با آرمان‌های شهدا و بیعتی با ولایت و تجدید قوا در مسیر صبر و مقاومت است و به امید خدا اینگونه مراسمات تربیت سرباز برای ولایت باشد و ما بتوانیم انقلاب را به صاحب اصلی آن، حضرت صاحب‌الزمان(عج) بسپاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات