صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - 22 November 2023
استاندار یزد در جلسه شورای اداری یزد: بسیج یک نهاد نظامی نیست؛ بلکه یک تفکری است که در قالب آن می‌توانیم به همه اهداف نظام انقلاب اسلامی دسترسی پیدا کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۲۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مهران فاطمی صبح امروز در جلسه شورای اداری که با محوریت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) خطاب به بسیجیان جمله‌ای فرموده‌اند ‏که بخش پایانی آن را مسئولان باید موردتوجه قرار دهند.

استاندار یزد ادامه داد: امام خمینی (ره) فرموده‌اند من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولان نظام‏‎ ‎‏اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

وی افزود: آنچه اهمیت دارد، توجه مسئولان به مسئولیت بزرگی که در قبال بسیج بر دوش آن‌ها نهاده شده، است.

مقام مسئول گفت: امام خمینی (ره) در جایی دیگر می‌فرمایند من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم مرا با بسیجیانم محشور گرداند؛ چراکه در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام.

فاطمی با بیان اینکه این فرموده‌های امام خمینی (ره) نشان از عظمت بسیج دارد، تأکید کرد: اینکه امام خمینی دست‌بوس بسیجیان به‌عنوان پیشگامان رهایی هستند؛ این تعبیر بلند، نشان از بزرگی و شکوه بسیج دارد.

وی تأکید کرد:

مهران فاطمی صبح امروز در جلسه شورای اداری که با محوریت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) خطاب به بسیجیان جمله‌ای فرموده‌اند ‏که بخش پایانی آن را مسئولان باید موردتوجه قرار دهند.

استاندار یزد ادامه داد: امام خمینی(ره) فرموده‌اند من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولان نظام‏‎ ‎‏اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

وی  افزود: آنچه اهمیت دارد، توجه مسئولان به مسئولیت بزرگی که در قبال بسیج بر دوش آن‌ها نهاده شده، است.

مقام مسئول گفت: امام خمینی(ره) در جایی دیگر می‌فرمایند من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم مرا با بسیجیانم محشور گرداند؛ چراکه در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام.

فاطمی با بیان اینکه این فرموده‌های امام خمینی (ره) نشان از عظمت بسیج دارد، تأکید کرد: اینکه امام خمینی دست‌بوس بسیجیان به‌عنوان پیشگامان رهایی هستند؛ این تعبیر بلند، نشان از بزرگی و شکوه بسیج دارد.

وی تأکید کرد: بسیج یک نهاد نظامی نیست؛ بلکه یک تفکری است که در قالب آن می‌توانیم به همه اهداف نظام انقلاب اسلامی دسترسی پیدا کنیم.

فاطمی یادآور شد: بسیج شجره طیبه است و در هر فصل و زمانه‌ای این شجره نو دستاوردهای جدیدی را دارد و ما بایستی در همه حوزه‌های مختلف با این نهاد مقدس همراهی و همکاری کنیم.

استاندار یزد ضمن تقدیر از مساعدت و همراهی دستگاه‌های مختلف با بسیج، افزود: از همه زحماتی که توسط مجموعه سپاه و بسیج استان در راستای سند اعتلای بسیج  در یک سال گذشته انجام شده، تشکر می‌کنم.



فاطمی یادآور شد: بسیج شجره طیبه است و در هر فصل و زمانه‌ای این شجره نو دستاورد‌های جدیدی را دارد و ما بایستی در همه حوزه‌های مختلف با این نهاد مقدس همراهی و همکاری کنیم.

استاندار یزد ضمن تقدیر از مساعدت و همراهی دستگاه‌های مختلف با بسیج، افزود: از همه زحماتی که توسط مجموعه سپاه و بسیج استان در راستای سند اعتلای بسیج در یک سال گذشته انجام شده، تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات