صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - 31 December 2023
سردار سیدموسی حسینی گفت: علت ترور نخبگان و ایجاد فتنه ها این است که دشمنان ما هیچگاه ایران قوی را بر نمی تابند و ایران اسلامی با ایمان و امید ، قدرت همه جانبه را نیز کسب کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۹۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار سیدموسی حسینی در جمع دانشجویان دانشگاه گنبد کاووس به مناسبت گرامیداشت روز بصیرت گفت : ما در یک نظام توحیدی قرار داریم و این نظام سه اصل اساسی شریعت ،رهبری الهی و مردم دارد ، رهبری الهی و شریعت دو ضلع اساسی و اصول لازم و مردم اصول کافی و قائده و قدرت بخش این مثلث هستند.

وی افزود: امیرالمومنین فرمود حق و باطل وجود دارد و در هر جبهه پیروانی حول محور امام خود مستحکم ایستاده اند ، امام جبهه حق سراسر نور است و امام جبهه باطل امام نار است. جمعیتی که حول محور امام نور جمع می شوند را حزب الله و جمعیتی که حول امام نار جمع می شوند را حزب شیطان می نامند و ما حزبی بین این دو را نداریم.

حسینی گفت: تقابل حق و باطل از اول خلقت ‌تاکنون در حال نبرد هستند و آنها هیچگاه با هم جمع نشده اند. راهبرد حزب شیطان در قرآن آورده شده که آنها در تلاشند تا شما را از دینتان برگردانند و بر شما استیلا پیدا کنند اگر بتوانند.

جانشین سپاه نینوا تاکید کرد : هر جنگ در حیطه خودش دارای اهدافی است. اما در جنگ نرم هدف اخلال در تصمیم گیری درست است. لذا اختلال در تصمیم گیری منجر به نا کارآمدی ، و ناکار آمدی منجر به نارضایتی و نارضایتی منجر به اعتراض و در ادامه اعتراضات گسترده به اغتشاش و براندازی تبدیل خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: این فتنه ها منوط به دوران انقلاب اسلامی نیست و از ابتدای تاریخ و زمان انبیاء وجود داشته است، در دوران انقلاب اسلامی چون اصول و مبانی و آرمانها منبعث از اسلام ناب است و از سویی منطبق با فطرت بشری است فتنه گری همچنان ادامه دارد. لذا در دوران اسلام دو طیف در کنار نبی مکرم اسلام قرارداشته اند. دسته اول یاران صدیق و گروه دوم همراهان ایشان هستند. یاران صدیق کسانی هستند که اسلام را خوب فهم کرده اند و به آن ایمان راسخ دارند ، پیامبر را درک کرده و به اهداف او ایمان دارند و از جان خود نیز در این راه می گذرند.

جانشین سپاه نینوا عنوان کرد: اما همراهان در دوران بعثت نبی مکرم اسلام حضور داشته و در جنگها و غزوات هم شرکت داشتند ولی از لحاظ تداخل منافع مالی حزبی و گروهی با اسلام در مقابل اسلام قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: این گروه بندی در دوران انقلاب اسلامی نیز وجود داشته است. عده ای هم بعد از یاران صدیق همراهان امام بودند که حتی به زندان افتاده و توسط ساواک شکنجه شده اند و برای انقلاب هزینه دادند اما به خاطرمنافع شخصی ، حزبی و فرزندان از گردونه انقلاب خارج شدند.

جانشین سپاه نینوا عنوان کرد : حال باید ببینیم در طول تاریخ ما به سبب اعتقاد خود در کنار یاران صدیق امام قرار داریم یا به سبب منافع شخصی و حزبی در لیست همراهان قرار گرفته ایم

 حسینی خاطرنشان کرد: علت ترور نخبگان و ایجاد فتنه ها این است که دشمنان ما هیچگاه ایران قوی را بر نمی تابند و ایران اسلامی با ایمان و امید ، قدرت همه جانبه را نیز کسب کرده است.

وی در پایان گفت: امروز باید طوفان الاقصی همانند دفاع مقدس در دانشگاه های نظامی دنیا تدریس بشود و ما باید از تاریخ درس عبرت بگیریم کسانی که قبل فتنه ها رجز می خواندند امروز بدون حمایت اربابانشان کجا هستند و آن رسانه ای که شبانه روز علیه ایران اسلامی شبهه افکنی می کرد امروز کجای این عالم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات