صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - 07 January 2024
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به تعهدات اخذ شده از پیمانکار، درصدد هستیم مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری انقلاب کرج را امسال و در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار دهیم.
کد خبر: ۹۵۶۸۹۱۳
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و تسلیت بمناسبت شهادت جمعی از مردم شریف کرمان، افزود: اتخاذ راهبرد‌های موثر با هدف تحقق یکی از عملکرد‌های زندگی مردم بعنوان گذراندن اوقات فراغت، از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه توسعه ورزش، سرگرمی و تفریح، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد و ارتقا سلامت جسمی و زندگی افراد را همراه دارد.
وی ادامه داد: ضرورت دارد با شیوه‌های مدیریتی نوین همچون مدیریت دانش، تصمیمات سیستماتیکی برای افزایش توانایی سازمان‌ها اتخاذ شود.
عبداللهی گفت: بر این اساس مدیران در بخش‌های مختلف بویژه در حوزه ورزش و جوانان و شهرداری‌ها بعنوان متولیان مدیریت شهری، باید نسبت به احصا منابع و مدیریت ظرفیت‌های موجود اقدام کنند و به شکل علمی و دقیق، نقاط ضعف را برطرف کنند.
وی افزود: استان البرز ظرفیت‌های فراوانی در حوزه ورزش دارد که باید شناسایی و بهره برداری شود، پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج از جمله این موارد است که سال‌ها مغفول مانده و اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته، در دست تکمیل است.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به تعهدات اخذ شده از پیمانکار، درصدد هستیم این مجموعه ورزشی را امسال و در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار دهیم و پیمانکار مربوطه باید در موعد مقرر اقدام لازم را انجام دهد.
استاندار البرز گفت: هر محله باید یک مجموعه ورزشی، هر چند کوچک داشته باشد و برای این منظور استفاده از توان خیرین در کنار مشوق‌های شهرداری‌ها همچون اعطای پروانه ساخت رایگان و اختصاص اراضی مناسب از سوی شهرداری‌ها و اداره کل راه و شهرسازی، در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: استفاده از ظرفیت مدارس در محله‌ها نیز از دیگر تدابیری بود که اندیشیده شد، بر این اساس مدارس محله‌های محروم استان در ساعات تعطیل روز و آخر هفته به ورزش بانوان اختصاص می‌یابند.
عبداللهی گفت: احیای ورزش‌های بومی محلی و تشکیل تیم‌های ورزشی و برگزاری مسابقات بین محله ای، تاثیر بسزایی در ارتقا سرانه‌های ورزشی و ایجاد شور و نشاط در محله‌ها دارد.
وی افزود: با مدیریت دانش در بخش ورزش نیز می‌توان نسبت به شناخت ظرفیت‌ها و بکارگیری توانایی‌های بالقوه در ارتقا سرانه‌ها اقدام کرد و به نوعی تئوری‌های نوین مدیریتی را با اجرا، گره زد.

ارسال نظرات