صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - 17 January 2024
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به اینکه نسل آینده برای کشور با اهمیت است گفت: کانون موتور محرک پرورش استعدادها، توانایی‌ها، آموزش و مهارت کودکان و نوجوانان است.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۳۸
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، داریوش آقاسی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: ما برای رسیدن به تمدین نوین اسلامی نیاز به منابع انسانی داریم و منابع انسانی ما قطعا همان کودکان و نوجوانان مخاطب کانون هستند، از این رو کانون پرورش فکری مخاطب خاص و مهمی دارد که قرار است پایه‌های تمدنی آینده کشور باشند.

وی افزود: در کنار پرورش استعدادها و توانایی ها نیاز است برای نسل تمدن ساز، ایمان به خدا را نیز تقویت کنیم که از این نظر نیز ظزفیت خوبی در کانون با وجود مربیان فرهیخته و توانمند وجود دارد.

آقاسی با بیان اینکه دنیا برای تربیت نسل آینده از زبان هنر استفاده می کند افزود: ابزار هنر در کانون وجود و برای تربیت نسل آینده باید از این ابزار بهره بگیریم تا در کنار تمام فعالیت‌های کانون اجزای موضوع ایمان نیز تقویت شود.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم کانون پرورش فکری خوزستان مرکز ثقل حوزه‌های هنری، فرهنگی و ادبی کودکان و نوجوانان شود و ازاین نظر یک پایگاه ویژه و تخصصی در حوزه کودکان و نوجوانان برای رشد امور فرهنگی و هنری در استان تشکیل شود و ما باید به این کار مهم اهتمام داشته باشیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به ظرفیت خوبی که برای شکل گیری پایگاه فرهنگی و هنری در کانون خوزستان وجود دارد افزود: کانون دارای مربیان فعال، صاحب فکر، ایده و ذوق و سلیقه است پس اگر مسئولین استان کانون را در کنار خود ببینید و از فعایت‌های کانون حمایت کنند قطعا به این مهم دست پیدا می کنیم .

سرپرست پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نیز در این مراسم با اشاره به برخی فعالیت ها در دوره مسئولیت خود بیان کرد: تشکیل پایگاه بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، تجهیز و راه اندازی مجدد خودروهای سیار روستایی، میزبانی ۲ دوره حضور تماشاخانه سیار کانون در قالب مسیر کاروان امام رضا (ع) ومراسم اربعین حسینی، اهدا کتاب به مناطق کم برخوردار استان و دریافت مجوز مرکز اندیکا ازجمله فعالیت‌ها در این دوره بوده است .

در این آیین داریوش آقاسی به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی و از زحمات آقای حبیب آل کرد سرپرست پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر شد.

بر اساس این گزارش داریوش آقاسی که دانشجوی دکترای فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی است ، جایگزین سرپرست سابق اداره کل کانون استان خوزستان شده است تدریس در دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان، کارشناس تشکل‌های دانشجویی در دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان و مسئول قرارگاه جهاد تبیین در آموزش و پرورش استان خوزستان، دبیر جمعیت فرهنگیان جوان استان خوزستان، مسئول بسیج و شورای هماهنگی بسیج دانشگاه فرهنگیان و مشاور مسئول بسیج فرهنگیان استان خوزستان از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.

ارسال نظرات