صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - 22 January 2024
اردبیل- استاندار اردبیل گفت: با شکل گیری مجمع مشورتی جوانان تلاش بر این است تا از ظرفیت جوانان توانمند و نخبه در عرصه مدیریتی و تدبیر امور استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۴۱
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج، سید حامد عاملی عصر یکشنبه در جمع جوانان منتخب و برگزیده اردبیل، اظهار کرد: با شکل‌گیری مجمع مشورتی جوانان و برگزاری جلسات شورای عالی ساماندهی امور جوانان، تلاش ما بر این است تا از ظرفیت خود جوانان برای حل مشکلات و نارسایی‌ها استفاده کرده و در تغییر سرنوشت آینده استان از این ظرفیت و بستر فراهم شده بیشتر استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: جوانان منبع شور و نشاط و سرزندگی هستند و با نگاه نو می‌توانند مدیران و کارگزاران نظام اسلامی را در عرصه‌های مختلف یاری کنند که قطعاً در حوزه‌های مختلف می‌توان از ظرفیت و توان آنها استفاده کرد.

استاندار اردبیل گفت: در دولت سیزدهم بیشترین میدان برای حضور جوانان و نخبگان جامعه فراهم است و ما در همین استان هم در انتصابات و هم در عرصه‌های مختلف از این ظرفیت بهره برده و تلاشمان بر این بوده تا شرایط مطلوب و مناسبی را در پیشبرد امور استان مهیا کنیم.

عاملی افزود: امیدواریم از این ظرفیت در عرصه‌های مختلف استفاده شده تا سرنوشت و آینده این استان به شکل شایسته و متعالی رقم بخورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه هر جامعه نیروی انسانی نخبه، توانمند و متفکری است که ما امروز از این منبع غنی و عظیم بهره‌مند هستیم و قطعاً در مسیر پیشرفت و توسعه استان به راحتی می‌توانیم از فضای فراهم شده بهره بگیریم.

عاملی به نشست ۲ ساعته خود با جوانان و مطالبات به حق آنها را یادآور شد و اضافه کرد: در کنار اعتماد و امیدآفرینی در بین نسل آینده، باید میدان را برای حضور آنها مهیا کنیم تا از فکر خلاق و توانمند آنها در حل مشکلات و مصائب استان بیشتر بهره بگیریم.

وی از ورزش و جوانان استان خواست تا در کنار فراهم ساختن شرایط مناسب اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان، زمینه حضور آنها را در قالب مجمع مشورتی فراهم کنند تا از ایده‌ها و نظرات این جوانان در پیشرفت امور بیشتر و بهتر استفاده شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در حوزه‌های زیرساختی و اقتصادی در اکثر شاخص‌ها از نارسایی و برخی خلأها رنج می‌برد که ضرورت دارد با حضور جوانان در عرصه‌های مختلف، این خلأها را با بهره‌گیری از توان علمی و تجربه سایر کشورها برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار بسیج، در این نشست ۲ ساعته جوانان مطالبات خود را مطرح و از استاندار اردبیل و مدیران دولت سیزدهم خواستند تا به جوانان در عرصه‌های مختلف اعتماد کرده و از ظرفیت آنها در ابعاد مختلف بهره بگیرند.

ارسال نظرات