صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - 28 February 2024
نشست بصیرتی جهاد تبیین با موضوع مشارکت در انتخابات ویژه کارکنان ثبت احوال سیستان و بلوچستان برگزار شد
کد خبر: ۹۵۸۲۳۹۶
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به همت پایگاه بسیج شهید ارجمندی ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین جهانشاهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، سرگرد غفوری مدیر حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی) ادارات کل استان و مدیرکل ، معاونین و کارکنان ثبت احوال سیستان و بلوچستان ، نشست بصیرتی جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ، در سالن اجتماعات شهیدان ارجمندی و صیادی ثبت احوال استان برگزار شد.


حجت السلام و المسلیمن جهانشاهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت : پایه و مبنای اصلی جهاد تبیین گفتگو متقابل و بیان صحیح و درست اقدامات با استفاده از تمامی ظرفیت هاست، زیرا دشمن با استفاده از تمامی دستگاههای رسانه ای در تلاش است تا ذهن جوانان را مسموم و از کشور دلسرد نماید.

  
مدیرکل تبلیغات اسلامی گفت: تبیین یک وظیفه همگانی است و بر همه ما واجب است تا راه طی شده و اهداف انقلاب اسلامی را برای جوانان و مردم بیان و اقداماتی که طی این سالها صورت گرفته شده است را تشریح نماییم زیرا دشمن تلاش دارد با سیاه نمایی اقدامات صورت گرفته را کوچک شمارد و با ابزارهای رسانه ای خود این اقدامات را برای مردم ناچیز و بی اهمیت جلوه دهد.


وی بیان داشت: هدف اصلی انقلاب اسلامی اعتلای کلمه توحید و برافراشتن پرچم اسلام در جهان بوده است و اگر در دوران دفاع مقدس ما شهید داده ایم ، آنان برای هدف بزرگی جنگیده اند و امام خمینی (ره) به ما آموخت جهانی فکر نماییم و برای اهداف بزرگ بجنگیم.


حجت الاسلام و المسلمین جهانشاهی افزود: جوانان باید اهداف انقلاب اسلامی را بدانند و اگر اهداف را بدانند می توانند مسیر را ادامه دهند به مانند فردی که در بیابانی گرفتار و خسته شده اما مسیر و راه را می داند و تلاش می نماید در مسیر خود ادامه راه دهد ولی جوانان امروز ما با رسانه های مختلف مجازی دشمن روبرو هستند که تلاش دارد تمامی افکار و اهداف نظام را بیهوده نمایش دهد و اقدامات را ناچیز شمرد.


وی گفت: با ارزش ترین داریی امروز ما جوانان و نسل جوان ما هستند که در همه موضوعات پیشگام اند و می توانند با ارزش گذاری و بها دادن به آنان تحول ایجاد نماییم اما دشمن در تلاش است با رسانه های خود افکار جوانان ما مسموم نماید ، اما ما باید با استفاده از انرژی و توان جوانان ، کارهای بزرگی در کشور صورت دهیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: وظیفه همه ماست که خطوط تحریف دشمن را بدانید و بشناسیم و در مورد آنان صحبت کنیم و نفر به نفر و در جمع ها این موضوعات را تبیین نماییم.


وی افزود: گره های ذهنی مردم و جوانان را باید برطرف کنیم و لزوم حضور در انتخابات را با وجود همه مشکلات در کشور تشریح نمایم که حضور مردم یعنی پشتوانه انقلاب و نظام و رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی است و دفاع از انقلاب ‌، دفاع از گروه یا حزب خاصی نیست و متعلق به همه است.

ارسال نظرات