صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - 05 April 2024
منتخب مردم در حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی؛
منتخب مردم در حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع بیکاری جوانان، کارآمد کردن مراکز درمانی و توسعه راه‌های ارتباطی مهم‌ترین نیاز و مطالبه مردم حوزه جنوب ایلام است که باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۹۶۳
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج اسداله چراغی ظهر امروز در جمع مردم آبدانان اظهار کرد: حضور باشعور مردم در حماسه بزرگ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، مشارکت چشمگیر در انتخابات یازدهم اسفند و حضور کم‌سابقه در مراسم روز جهانی قدس، برگ زرین دیگری است در پرونده افتخارات ملت ایران و به‌خصوص مردم مرزدار ایلام ثبت شده و مدیران و متولیان باید با کار و تلاش شبانه‌روزی قدردان این افتخارات باشند.

 

منتخب مردم شهرستان‌های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع بیکاری جوانان، کارآمد کردن مراکز درمانی و توسعه راه‌های ارتباطی مهم‌ترین نیاز و مطالبه مردم حوزه جنوب استان ایلام است که باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

 

چراغی افزود: از هنگامی که به‌عنوان منتخب مردم در مجلس دوازدهم تعیین شده‌ام بار سنگین امانت مردم را بر دوش خود به‌شدت احساس کرده و به طور شبانه‌روز در فکر و تلاشم تا با توکل بر خدای بزرگ مدیون و شرمنده مردم فداکار و حماسه‌آفرین حوزه جنوب نشوم.

 

وی با تأکید بر همکاری و هم‌افزایی نمایندگان استان با مدیران و نخبگان و اقشار مردم، اضافه کرد: شهادت مستشاران ارشد نظامی ایران در کنسولگری کشورمان در سوریه توسط رژیم جنایت‌کار اسرائیل و حمله تروریستی در شرق کشور فاقد ارزش و اعتبار نظامی است و نشانه ضعف و عصبانیت دشمنان قسم‌خورده ملت ایران است که به حول و قوه الهی و باتدبیر داهیانه فرماندهی معظم کل قوا به‌زودی پاسخ لازم توسط نیروهای مقتدر و مسلح جمهوری اسلامی ایران به آن داده می‌شود.

 

 وی حوزه جنوب ایلام را سرشار از مزیت‌های مختلف نفتی و گازی و منابع طبیعی دانست و یادآور شد: مردم باشرافت این حوزه در حال حاضر با مشکل بیکاری جوانان، نواقص زیر ساخت‌های درمانی و راه‌های شریانی و مواصلاتی مواجه هستند که امیدوارم بر اساس یک برنامه‌ریزی مستدل و متقن، همت بلند دولت، همکاری مجدانه مدیران و مشارکت همه‌جانبه مردم در چهار سال آینده شاهد رفع این معضلات در سطح حوزه انتخابیه باشیم.

 

 چراغی تصریح کرد: با خدای خود عهد بسته‌ام که همانند دوران خدمتم در بیمارستان گلستان اهواز در دوره نمایندگی نیز خادم بی‌ادعای مردم و موکلینم در بهارستان باشم.

 

 وی با تشکر از نمایندگان فعلی مردم استان در مجلس شورای اسلامی و کاندیداهای حاضر در جریان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، اظهار امیدواری کرد: با وحدت و همدلی مردم و مسئولان و عناصر متنفذ و مسئولیت‌پذیر، شاهد فصل همدلی و هم‌افزایی و تلاش و تقلای مضاعف برای عبور موفقیت‌آمیز از میدان مشکلات و رسیدن به ساحل آرامش و عرصه برخورداری و توسعه متوازن در ابعاد مختلف باشیم.

ارسال نظرات