مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی:

87میلیارد ریال برای اجرای سه طرح هادی در جلفا هزینه می شود

خبرگزاري بسيج: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی امروز(سه شنبه 30تيرماه) در بازدید از طرح های عمرانی بنیاد مسکن جلفا، گفت: اعتباری معادل 87 میلیارد ریال برای اجرای سه طرح هادی در روستاهای زاویه، دوزال و ایری سفلی جلفا هزینه می شود.
کد خبر: ۸۵۴۴۱۸۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، قربان محمدی افزود : با بهره برداری از این طرح ها بیش از 800 خانوار به صورت مستقیم از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در روستاهای دوزال، زاویه و ایری سفلی بیش از 730 فقره سند مالکیت روستایی صادر و بیش از 400 واحد مسکونی نیز با استفاده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی ساخته شده است.

محمدی با بيان اينكه با هماهنگی بخشداران، دهیاران و مشارکت مردم در سال جاری شاهد اجرای طرح های عمرانی بیشتری در روستاها خواهیم بود، از دهیاران خواست: در نگهداری طرح های عمرانی اجرا شده تلاش بیشتری كنند.

وی هدف بنیاد مسکن را خدمت رسانی بیشتر و مطلوب تر به مردم به خصوص روستائیان دانست و خاطرنشان كرد: تحقق این هدف مستلزم حمایت مسئولان، تخصیص اعتبارات مناسب و به موقع براي عمران و آبادانی روستاها و تسریع در روند عملیات اجرایی طرح های عمرانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها