مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی:

دو هزار و 150 خانوار میانه ای از طرح های بنیاد مسکن بهره مند شدند

خبرگزاري بسيج: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در بازدید از طرح های عمرانی در حال اجرا در روستاهای آچاچی، کهبنان، هندلان، ملک، گاوینه رود، ملاحاجی و صومعه علیا خبر داد: دو هزار و150 خانوار روستایی میانه اي به زودی از طرح های عمرانی این بنیاد بهره مند می شوند.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۰۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، قربان محمدی افزود: اجرای کانال روستای «آچاچی» با اعتباری بيش از يك ميليارد و500 میلیون ریال و طرح هادی و سنگفرش روستای «کهبنان» با دو میلیارد و576 میلیون ریال در چند ماه آینده تکمیل و 950 خانوار با جمعیت چهار هزار نفر از مزایای این دو طرح بهره مند می شوند.

وی اظهار كرد: طرح جدول گذاری و پیاده روسازی روستاهای «هندلان» با سه میلیارد و 68 میلیون ریال اعتبار و «لیوانلو» با سه میلیارد و 112 میلیون ریال اعتبار و جدول گذاری روستای «ملک» با اعتباری بيش از دو میلیارد و 367 میلیون ریال، 350خانوار روستایی را با جمعیتی بيش از یک هزار و 400 نفر را ازمزایای این طرح ها بهره مند می کند.

اين مقام مسئول ادامه داد: اجرای جدول و پیاده روسازی روستاهای «گاوینه رود» با سه میلیارد و 118 میلیون ریال و روستای «ملاحاجی» با اعتباری بيش از سه میلیارد و175 میلیون ریال و همچنین اجرای زیرسازی و آسفالت روستای «صومعه علیا» از سوي امور ماشین الات استان با اعتباری داخلی درحال اتمام است.

به گفته محمدي با افتتاح و تکمیل این سه طرح؛ 850 خانوار با جمعیتی بيش از سه هزار و 500 نفر از مزایای این طرح ها بهره مند خواهند شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها