خبرهای داغ:

جامعه اسلامی به اسوه های همچون مطهری احتیاج دارد

خبرگزاری بسیج: مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در جمع مربیان وهادیان سیاسی این سپاه با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی، گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری جامعه اسلامی به اسوه های همچون شهید مطهری احتیاج دارد تا راه وصول به عزت دنیا وآخرت را گم نکند.
کد خبر: ۸۶۷۱۳۲۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجفی افزود: شهید مطهری پرده های غبار آلود را از چهره دین که در اثر انسانهای باطل ایجاد شده بود کنار زده و با مبارزات بیانی و قلمی خود اسلام ناب را ترسیم و جامعه را از فساد و گمراهی نجات داد.

وی اذعان کرد: مشکل امروز دنیا دور افتادن از اسلام و شخصیتهای بزرگ اسلامی و غوطه ور شدن در تجملات دنیوی و توجه نکردن به آسیب ها وگناهان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه معاویه و یزید و خلفای دیگر هم با نام اسلام حکومت کردند، اظهار کرد: متاسفانه امروزه برخی ها اسلام سکولار را ترویج می کنند و غربی ها به خصوص امریکا هم با اسلام سکولار کاری ندارد در حالی که اسلام باید ناب و محمدی باشد.

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: تنها تفکری که مسلمانان را بیچاره می کند تفکر سکولاریستی است و تنها تفکری که مسلمان را نجات می دهد تفکر شیعی است چراکه تفکر شیعی در مقابل امریکا و زیاده خواهی دیگران مقاومت کرده و تسلیم پذیر نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها