جلسه ستاد پشتیبانی رزمایش دفاع از کوی و برزن سوادکوه شمالی

نمایش توان رزمی بیانگر میزان آمادگی بسیج در همه صحنه هاست

امام جمعه شيرگاه با اشاره به لزوم آمادگي هميشگي نيروهاي داخل ابراز داشت:منتظران حضرت مهدي بايد هميشه بگويند ما آماده هستيم اين امر به معني آمادگي هرچه بيشتر نیرو ها در مقابله با تهدیدات احتمالی است.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۱۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی ستاد پشتيباني رزمايش دفاع از کوی و برزن با حضور امام جمعه ،فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه شمالي و ساير اعضا در سالن اجتماعات ناحيه مقاومت بسيج سوادکوه شمالي تشکيل گردید.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام مهدوي امام جمعه شيرگاه با اشاره به عناد استکبار جهاني نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي گفت:با توجه به اينکه دشمنان آماده به کارزار داريم بايد آمادگي و انسجام نيروهاي خود را براي مقابله با آن ها حفظ نماييم.

حجت الاسلام مهدوي با استناد به آيات قران کريم افزود:خداوند در قرآن مي فرمايد مومنان بايد همواره در پي کسب قوه و قدرت باشند تا دشمنان از آن ها ترس داشته باشند.

وي در خصوص کيفيت برگزاري رزمايش گفت:اين رزکمايش بايد به گونه اي برگزار گردد تا موجب ترس و وحشت دشمنان شود و شکوه و اقتدار نظام و شهرستان را به نمايش بگذارد.

وي در ادامه با اشاره به دشمني استکبار جهاني با سپاه تاکيد کرد:صلابت و هيبت سپاه دليل دشمني قدرت هاي مستکبر دنيا با اين نهاد است.

امام جمعه شيرگاه با اشاره به لزوم آمادگي هميشگي نيروهاي داخل ابراز داشت:منتظران حضرت مهدي بايد هميشه بگويند ما آماده هستيم اين امر به معني ايجاد دلهره در ميان مردم نيست چرا که پدافند غير عامل يعني آمادگي هرچه بيشتر و اين دو با هم هيچ منافاتي ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها