خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

برای وحدت آمده ام و در مقابل منحرفان از خط امام و رهبری می ایستم

امام جمعه میاندوآب گفت: در این مدتی که در میاندوآب هستم یک بار امر به معروف و نهی ازمنکر کردم ولی علیه من در مناطق مختلف جوسازی راه انداختند و در همه جا به من توهین کرد.
کد خبر: ۸۸۱۹۷۸۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم یادواره شهدای روستای حاجی بهزاد میاندوآب با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه بوده اند، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه توطئه های دشمنان را خنثی می کند و مردم باید همیشه در صحنه باشند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی و با بیان اینکه هر انقلاب ریزش ها و رویش هایی دارد، افزود: همانگونه در دوران امیرالمومنین(ع) عده ای ریزش کردند، در دوران انقلاب اسلامی نیز برخی طلحه ها و زبیرها می خواستند انقلاب را چپاول کنند و وقتی مردم و رهبری در مقابل آنها ایستادند از قطار انقلاب خارج شدند.

وی گفت: در این ریزش ها حتی کسانی بودند که در انقلاب اسلامی زحمت کشیده بودند ولی از مسیر حق و انقلاب عدول کردند و مردم در مقابل این ها که از راه امام و رهبری منحرف شده بودند ایستادند.

حسن زاده با اشاره به فتنه سال 88، تصریح کرد: در سال 88، فتنه گران دل رهبر انقلاب و ولی امر مسلمین جهان را به درد آوردند ولی مردم و بسیجیان و نیروهای انقلابی مشت محکمی بردهان این افراد و کسانی زدند که در مقابل رهبری ایستادند و توطئه های آنها را خنثی کردند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه برای وحدت در شهر تلاش می کند و نمی خواهد تا درشهر چالش، اختلاف و بحران باشد، افزود: من برای وحدت به این شهر آمده ام ولی درمقابل کسانی که از مسیر انقلاب و ولایت جدا بشوند، با کمک بسیجیان و مردم انقلابی می ایستم.

وی با بیان اینکه بنده در این مدتی که در میاندوآب هستم یک بار امر به معروف و نهی ازمنکر کردم ولی علیه من در مناطق مختلف جوسازی راه انداختند، گفت: عده ای آمده بودند پیش من و می خواستند پاسخ آن افراد را بدهند ولی من اجازه ندادم و آنها را آرام کردم.

حسن زاده با اشاره به اینکه هر کس در این شهر حرفی در دفاع از آرمان ها و ارزش ها و ولایت می زند، فوراً به او تذکر می دهند و اجازه انتقاد نمی دهند، اظهار کرد: به این افراد که به این و آن تذکر می دهند، بنده نیز هشدار و تذکر می دهم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و رهبر انقلاب و ولایت دفاع می کنیم، تصریح کرد: ما اجازه نمی دهیم تا سید علی خامنه ای تنها بماند و مشت محکمی بر دهان بدخواهان می زنیم.

ارسال نظرات