خبرهای داغ:
با پایان انتظار بازگشت؛

پیکر شهید محمدی پس از 30 سال به آغوش مادرش برمی گردد

پیکر شهید منصور محمدی پس از 30 سال و 67 روز مفقودی به انتظار پدر و مادرش پایان بخشیده و در آغوش مادرش آرام می گیرد.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۳۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، 27دی ماه امسال بود که به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه و جمعی از همکاران با خانواده شهید منصور محمدی دیدار کردیم و والدین این شهید بزرگوار از چشم انتظاری 30 ساله خود برایمان گفتند.

پدر جاوید الاثر منصور محمدی با بیان اینکه پسرش در سن 14 سالگی به جبهه اعزام شده و پس از دو سال در عملیات کربلای 4 مفقود شده است، اظهار کرد: اکنون پس از گذشت 30 سال و 23 روز از مفقودیش، من و مادرش همچنان چشم انتظار آمدنش هستیم و هر بار کوبه در کوبیده می شود منتظر رسیدن خبری از فرزندمان هستیم.

 

این خبری بود که آن روز در رسانه ها منعکس شد و اکنون پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از آن ماجرا، با افتخار آماده تشییع پیکر این فرزند برومند کشور در میانه می شویم.

فرمانده سپاه میانه شب گذشته به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان در منزل پدری شهید مفقود الاثر میانه ای- شهید منصور محمدی - حضور یافته و با اعلام خبر شهادت فرزندشان، به انتظار آن ها پایان دادند.

 

جعفر غیابی گفت: پیکر این شهید سرافراز به همراه پیکرهای دو شهید گمنام روز چهارشنبه وارد شهرستان میانه خواهد شد و روز پنجشنبه پس از برگزاری مراسمات تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر ترکمانچای، طی مراسمی با حضور مردم شهید پرور و ولایت مدار در شهر میانه تشییع و تدفین می شود.

پیکر شهید منصور محمدیکه در سال ۱۳۶۵ در عملیات ام الرصاص در خاک عراق به شهادت رسیده بود، بعد از ۳۰ سال چشم‌انتظاری خانواده اش روز پنجشنبه راس ساعت ۱۴:۳۰ از مقابل سپاه ناحیه میانه تا مزار مطهر شهدا، تشییع و تدفین می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها