خبرهای داغ:
جانشین پلیس راه کشور در بازدید از پست های نوروزی هلال احمر آذربایجان شرقی:

اتحاد بین نیروهای عمل کننده در طرح نوروزی مثال زدنی است

جانشین رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی کشور پیش از ظهر امروز در بازدید از پست های نوروزی هلال احمر آذربایجان شرقی در محور اتوبان پیامبر اعظم، اذعان داشت: در ایام عید نوروز به علت افزایش مسافرت ها از مدت ها پیش با هماهنگی همه دستگاهای امدادی، مقدمات سفر فراهم شده و قرارگاه نوروزی به همین منظور راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۸۴۰۸۸۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، سردار موسی امیری با تجلیل از اتحاد و همدلی دستگاه های دخیل در امداد نوروزی گفت: جمعیت هلال احمر همه ساله در طرح نوروزی برنامه های بسیار خوب و متنوعی در راستای کاهش حوادث و تلفات ناشی از سوانح اجرا می کند .

وی ادامه داد: اتحاد و همدلی دستگاه های دخیل در امداد نوروزی بسیار خوب و مثال زدنی بوده و وظایف همه استان ها در ایام عید نوروز ابلاغ شده است و از همه توان نیروهای کمکی و امکانات کمکی استفاده می کنیم تا در یک آماده باش کامل یک عملیاتبزرگ برای خدمت رسانی به مردم داشتهباشیم.

این مسول یادآور شد: به لحاظ کم بودن ظرفیت جاده های کشور و افزایش مسافرت هاباید مراقبت های پلیس راهور بیشتر شود که انشاالله حادثه ای برای مردم رخ ندهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در این دیدار به تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی پرداخت و گفت: جمعیت هلال احمر امسال در قالب سه طرح ملی امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و طرح خادم در خدمت هموطنان و مسافران می باشد.

سعید کنعانی ادامه داد: در طرح ملی امداد و نجات در بیش از 35 پایگاه ثابت و پست های موقت و سیار نجاتگران به صورت 24 ساعته در خدمت هموطنان بوده و یک فروند بالگرد در حالت آماده باش بسر می برد .

کنعانی افزود: بیش از 250 نفر از جوانان هلال احمر در 39 پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهرها و مراکز مهم تفریحی و تاریخی کلانشهر تبریز و استان مستقر شده و به راهنمایی مسافران و ارائه خدمات سلامت مشغولند .

مدیرعامل استان بیان کرد: در مجموع بالغ بر 850 نفر نجاتگران و جوان و پزشک و داوطلب در 75 نقطه استان و با استفاده از 70 دستگاه خودروی امدادی نقش آفرینی می کنند .

کنعانی خاطر نشان کرد: همچنین امسال علاوه بر طرح های یادشده و طرح داوطلب یار امداد و نجات و فرشتگان رحمت، طرح دیگری بنام طرح خادم «خانواده آماده در مخاطرات» در سطح استان پیاده می شود که هدف از اجرای آن بالا بردن سطح خانواده های ایرانی در برابر مخاطرات می باشد.

در سومین روز از سال و همزمان با بارش برف و کولاک جانشین پلیس راهورنیروی انتظامی کشور از پایگاه ها و پست های نوروزی هلال احمر آذربایجان شرقی واقع در اتوبان پیامبر اعظم بازدید بعمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها