رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

مهلت ثبت نام آزمون مفاهیم قرآن مازندران تا آخر دیماه است

سیفی کناری با بیان اینکه ثبت‌نام در آزمون مفاهیم قرآن کریم تا پایان دی‌ماه ادامه دارد، افزود: بانوان و آقایان علاقه‌مند در سراسر مازندران می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۱۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری در جلسه تخصصی و توجیهی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در مازندران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در آزمون مفاهیم قرآن کریم تا پایان دی‌ماه ادامه دارد، افزود: بانوان و آقایان علاقه‌مند در سراسر مازندران می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه آزمون حفظ قرآن کریم در 13 رشته و آزمون مفاهیم قرآن در هفت رشته برگزار می‌شود، تصریح کرد: این آزمون در رشته‌های حفظ موضوعی، حفظ سوره‌های منتخب، حفظ 30 جزء، حفظ جزء اول، حفظ دو جزء، حفظ دو جزء سی و یک، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15جزء، حفظ 20 جزء، حفظ 25 جزء ، حفظ کل قرآن کریم، مفاهیم قرآن یک، مفاهیم قرآن دو، مفاهیم نهج‌البلاغه یک، مفاهیم نهج‌البلاغه دو، مفاهیم صحیفه سجادیه و تدبر در قرآن جزء 30 برگزار می‌شود.

سیفی‌کناری با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با مدیران موسسات قرآنی و مدیران مراکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شهرهای مختلف مازندران برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این جلسات به بررسی نوع ثبت‌نام و هماهنگی‌های لازم برای آموزش مربیان و ثبت‌نام‌کنندگان پرداخته شده است.

وی در پایان گفت: ثبت‌نام آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم الکترونیکی صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان به ثبت‌نام می‌توانند به آدرس http://www.quranedu.ir/ مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها