مسئولان جو نا امیدی در جامعه ایجاد نکنند

شمس‌اله شریعت‌نژاد با اشاره به مسائل اخیر و بروز اعتراضات توسط برخی گفت: مسؤولان نباید به نحوی عمل کنند تا در مردم جو بی‌اعتمادی و ناامیدی ایجاد شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۵۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شمس‌اله شریعت‌نژاد با اشاره به مسائل اخیر و بروز اعتراضات توسط برخی گفت: مسؤولان نباید به نحوی عمل کنند تا در مردم  جو  بی‌اعتمادی و ناامیدی ایجاد شود.


وی به دستاوردهای انقلاب اشاره و اظهار کرد: در سایه دستاوردهای نظام  امروز وجهه بین‌المللی ما نیز نسبت به گذشته ارتقاء یافته است اما استکبار با ما مدام مخالفت می‌کند که البته طبیعی است چون دشمن است و ایران منابع زرخیزی دارد و استکبار همواره به آن چشم دوخته است، اگر دشمن کارشکنی کند برای آن است که دشمن ما است اما خودمان نباید در داخل کاری کنیم که دشمن از آن سواستفاده کند.


شریعت‌نژاد خاطر نشان کرد: در آستانه جشن بیروزی انقلاب هستیم و با توجه به دستاوردهای نظام اسلامی به خودم هیچگاه اجازه نمی‌دهم امروز زمان را با قبل انقلاب مقایسه کنم، ما سال‌های متمادی نظام‌های مختلفی را در کشور تجربه کردیم و استعمارگران به انواع طرفندها و به دلیل خیانت‌ها در امور کشور دخالت می‌کردند اما این ملت با شعار استقلال‌خواهی مردم به همه فهماند که ایران باید در دست ایرانی باشد انقلاب به برکت خون شهدا و مجاهد ملت و روبرو امام راحل پیروز شد و امروز این استقلال را داریم.


نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مباحثی در بعد گرانی و بیکاری وجود دارد که توسط مردم محل سوال و اعتراض است و مردم حق دارند، اما مقوله اعتراض با شرایط با تخریب‌گران، فریب‌خوردگان و مخالفان نظام جدا است و از سوی دیگر باید به مطالبات مردم توجه شود اما نباید همه مشکلات را به گردن دولت یا یک فرد بگذاریم و مدام به‌جای حل مشکلات کارشکنی کنیم، با پچ پچ کردن و پرونده‌سازی مسائل مملکت حل نمی‌شود زیرا رمز موفقیت وحدت و تلاش و کار برای رفع مسائل و موانع است.


شریعت‌نژاد تاکید کرد: مردم از ما انتقاد دارند این نقدها خیرخواهانه، منصفانه و برادرانه باشد ایرادی ندارد چون برای اصلاح است و عمل به آن هم لازم است زیرا مردم اصل هستند و آنها باید به ما اعتماد کنند، لذا باید خودمان را بررسی کنیم که چه عملکردی داشته‌ایم.


وی به فضای مجازی و برخورداری از آن نیز اشاره کرد و گفت: ما نباید بدون فرهنگ‌سازی امکانی را ایجاد کنیم، در بحث فضای مجازی حرف‌ها زده شد و شایعات و دروغ‌پردازی‌ها شد فرض کنیم این برود اون بیاید، چه اتفآقی می افتد؟! جوانان ما بیکارند نیاز به فضای سالم و کار دارند اما ما چه می‌کنیم؟! مدام همدیگر را تخریب می‌کنیم، به نظر شما اگر بچه‌های انقلاب تخریب شوند نتیجه‌اش چیست؟! مشکلات که یک شبه به وجود نیامده‌اند تا یک شبه هم حل شوند اما ما باید تلاش و همگرایی داشته باشیم و کار کنیم در این راه جناح بازی و دسته‌بندی کارگشا نیست و من که به جز مسلمانی به هیچ جناح و دسته‌ای در این مسیر اعتقاد ندارم.


نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای رفع موانع و مشکلات باید به نحوی عمل کنیم که تولید و بازدهی افزایش یابد و در این راه باید موانع سرمایه‌گذاری ها برطرف شود.


وی تاکید کرد: معتقدم با فرهنگ بسیجی انقلاب پیروز شد با همین فرهنگ نیز می‌شود کار کنیم و مشکلات را برطرف کنیم به شرط آن که در پی فرهنگ بسیج باشیم نه از آن صرفا حقوق مطالبه کنیم.


شریعت‌نژاد به سه عامل کندی بسیاری از کارها و بروز مشکلات اقتصادی در کشور اعم از کاهش نقدینگی بانک‌ها، نوسان قیمت‌ها و مشکلات بروکراسی اداری نیز اشاره کرد و گفت: در راستای حل همه این مشکلات باید تلاش کنیم، درب اتاق مدیران باید به روی همه باز باشد و نباید با زبانی سخن بگوئیم که موجب نارضایتی شود، با سرمایه‌گذاران به درستی سخن بگوییم و در مسیر سرمایه‌گذاری‌ها باید قوانین خشک اداری برای رفع مشکلات بیکاری منعطف شود و موجب تا موجب رغبت سرمایه‌گذاری‌ها  شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها