یازدهمین جشنواره جوان سرباز در سپاه بانه برگزار شد

مراسم تجلیل از سربازان نمونه درقالب جشنواره جوان سرباز و حضرت علی اکبر (ع) در سپاه شهرستان بانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۱۷۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این مراسم نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بانه با اشاره به اهمیت جشنواره حضرت علی اکبر (ع) خاطر نشان کرد: دفاع و امنیت، ایثارگری و فداکاری، وظیفه‌شناسی، امور فرهنگی، خلاقیت، ابتکار و فناوری، نظم و انضباط اجتماعی، دینداری و بصیرت، مسئولیت‌پذیری و خانواده، سازندگی و تفکر بسیجی را جزو محور‌های اصلی برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

حجت الاسلام حسین اسدی افزود: هدف از برگزاری جشنواره سرباز ارتقای منزلت خدمت سربازی، قدرانی از کارکنان نیرو‌های مسلح و ارج نهادن به جایگاه رفیع سربازی در ایجاد امنیت ملی و ارتقای روحیه خدمتی و ایجاد نشاط و پویای در سربازان است.


نماینده، ولی فقیه در سپاه بانه توصیه‌هایی به سربازان جوان داشت و اذعان کرد: برای داشتن سعادت دنیا و آخرت باید هر فرد مسلمانی و در هر سنی خصوصا ایام جوانی دو چیز را مد نظر داشته باشند در وهله اول خواندن نماز تحت هر شرایطی و همچنین نیکی و احسان به پدر و مادر که همواره در دین مبین اسلام در مورد آن تاکید ویژه شده است.


در ادامه این مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه بانه ضمن اشاره به فرصت‌های دوران خدمت مقدس سربازی تصریح کرد: بهترین دوران برای خودسازی بدون شک خدمت مقدس سربازی است، چون یک سرباز در این دوران است که به معنای واقعی مسئولیت پذیری را تجربه می‌کند و چه خوب است که سربازان از این فرصت مهم نهایت بهره را ببرند.

سرهنگ مصطفی پیرزاد تاکید کرد: در سپاه بانه سربازانی بودند که از این فرصت ویژه استفاده کردند و دوران خدمت علم آموزی را کنار نگذاشتند و با حمایت‌های سپاه در حال حاضر در بهترین دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند و این افراد خدمت را یک فرصت دانستند و این دوران را به دید بطالت و تمام کردن یک دوره نگاه نکردند و در آخر موفق شدند.

وی با اشاره به اینکه سربازان ما همان سیجیان قبل از خدمت مقدس سربازی هستند گفت:: سربازی در سپاه با خدمت در یگان‌های دیگر متفاوت است به گونه‌ای که یک سرباز در ابتدا بسیجی بوده و بعداز گذراندن خدمت سربازی دوباره همان بسیجی می‌شود و این تداوم ارتباط بین سپاه و سربازان عزیز قطع نخواهد شد.


گفتنی است که در پایان این مراسم از سه نفر از سربازان برتر سپاه بانه دربخش‌های مختلف با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات