دربیانیه سپاه ناحیه زنجان به مناسبت روز قدس عنوان شد؛

روزقدس،یادآور بیش از نیم قرن مظلومیت ملتی در برار رژیمی سفاک وجعلی

سپاه ناحیه زنجان،در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس ضمن صدور بیانیه ای عنوان داشت: روز قدس، یادآور بیش از نیم‌قرن مظلومیت ملتی در برابر رژیمی سفاک و جعلی است. این روز بزرگ که روز همبستگی ملت‌های مسلمان برای آزادی قدس شریف و یادگار امام عظیم الشان رحمه الله علیه است، هر سال با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۳۵۸۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛سپاه ناحیه زنجان  در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«روز جهانی قدس» درحالی از راه می رسد که روزها و شب های ماه مبارک رمضان در سرزمین فلسطین دوباره رنگ خون گرفته و جهان در مقابل سکوت بی شرمانه مدعیان حقوق بشر و دولت های خود فروخته عرب و سازش کاری دولت های اسلامی ، شاهد معامله ننگین قرن با رنگ وحشی گری و سفاکی رژیم اشغالگر ، منحوس و ددمنش اسراییل است.

روز قدس، یادآور بیش از نیم‌قرن مظلومیت ملتی در برابر رژیمی سفاک و جعلی است. این روز بزرگ که روز همبستگی ملت‌های مسلمان برای آزادی قدس شریف و یادگار امام عظیم الشان رحمه الله علیه است، هر سال با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

امام بزرگوار ما فرمود: فلسطین پاره تن اسلام است و از این رو هر ساله آزادگان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان یاد مظلومیت ملتی را زنده نگاه می‌دارند که سال‌ها است که شاهد شهادت عزیزان خود و به تاراج رفتن خانه و اموال خود است. 

این روزها ودرحالی که برکات ماه خدا، سراسر دنیا را فراگرفته ودل های مومنان واقعی را به یکدیگر نزدیک کرده و آنها را به رحمت و مغفرت واسعه الهی امیدوار ساخته است ، غم بزرگی بر امت اسلامی سایه افکنده که عمده ی آن ناشی از جنایات صهیونیست ها در حق مردم مظلوم و بی پناه غزه است .

این نژادپرستان ضد بشر با حمله به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و به خاک و خون کشیدن کودکان فلسطینی و آسیب رساندن به مراکز درمانی سعی دارند خود را از چنگال فروپاشی زود هنگام نجات دهد چرا که شبح هولناک سلاح های ساده و ابتدایی رزمندگان فلسطینی بر گنبد پوشالی آهنین سایه انداخته و با تلفات شهروندان صهیونیست ، خیالی بودن قدرت آنان ملموس تر شده است.

از همین رو ، سپاه ناحیه زنجان ضمن دعوت از مردم خداجوی زنجان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام می ‌نماید:

- ما پاسداران و بسیجیان سپاه شهرستان زنجان با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و روزه ‌دار استان زنجان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید می کنیم و رؤیای ایجاد اسراییل بزرگ از نیل تا فرات را براي صهیونیست‌ها كابوسي بيش نمي دانيم و با فريادي رسا اعلام مي كنيم  شکست های پی درپی طرح‌های ظالمانه و یک جانبه صلح و سازش حاميان رژيم جعلي اسرائيل و شکل‌گیری جبهه ضد صهیونیستی و موج استکبار ستیزی در اقصی نقاط دنیا ، این حقیقت را آشکار ساخته که آرمان قدس شريف و فلسطين قهرمان با چشم انداز روشني كه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه اي  (مدظله العالی) برای فلسطین و منطقه حساس و راهبردی غرب آسيا (خاورمیانه) ترسیم کرده اند ، در آینده ای نزدیک تحقق خواهد یافت و جهان اسلام به قدرت برتر و بلا منازع عالم تبدیل خواهد شد.

- ما ایمان داریم و اعلام می کنیم تلاش استکبار جهانی در به انحراف کشاندن آرمان آزادسازی فلسطین با طرح‌های خائنانه‌ای همچون "معامله قرن" که اخیراً توسط آمریکا برای نجات رژیم جعلی صهیونیستی از نابودی شده، قطعاُ ناکام خواهد ماند.

- پاسداران و بسیجیان سپاه زنجان بر خود فرض می‌دانند ، ضمن محکومیت و اعلام انزجار از جنایات دهشت ‌بار رژیم غاصب اسرائیل و صهیونیزم رسانه ای ، با حضور حداکثری در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای‌ (مدظله‌العالی) ، همگام با سایر اقشار ملت بزرگ ایران اسلامی ،  شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و فریاد آزادی قدس شریف و نابودی غده سرطانی اسرائیل را به سراسر جهان طنین‌انداز خواهند کرد.

 

ارسال نظرات