خبرهای داغ:
رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی مطرح کرد

اجرای طرح سوپرجاذب زیست‌تخریب‌پذیر در استان

رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی از اجرای اجرای طرح سوپرجاذب زیست‌تخریب‌پذیر در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۰۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

 امین رستم‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه پژوهش واحد، اظهار کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه معتمد اداره‌کل استاندارد آزمایشگاه جهاددانشگاهی آذربایجان غربی از فروردین ۹۸، خرید و تجهیز ستون اسیدهای چرب جهت افزایش دامنه برای آنالیز اسیدهای چرب مواد غذایی برای اخذ مجوز ISO از اداره کل استاندارد و معاونت غذا و دارو، واگذاری طرح طاهای اداره‌کل استاندارد آذربایجان غربی به تعداد ۱۰۷ نمونه به آزمایشگاه جهاد‌دانشگاهی و اختتام طرح داخلی استخراج روغن زیتون به روش پرس سرد و مقایسه خلوص آن با روغن‌های زیتون صنعتی تولیدشده با استفاده از مقدار اسیدهای چرب از جمله اقدامات معاونت پژوهشی در سال جدید می‌باشد.

وی افزود: اخذ موافقت اصولی برای گروه متابولیت‌های ثانویه و برنامه‌ریزی برای تصویب شبکه برنامه گروه کروموتوگرافی گازی و ارسال کاربرگ‌ها و مستندات برای اخذ مجوز قطعی گروه مدیریت کسب و کار از فعالیت‌های سه ماهه گذشته این واحد در معاونت پژوهشی می‌باشد.

وی ارتقا درآمدهای فناورانه واحد و عمق دادن به حوزه فعالیت‌های گروه و ایجاد بست برای راه‌اندازی پژوهشکده واحد را از دیگر برنامه‌های این معاونت ذکر کرد.

تأثیر مثبت حمایت‌های دفتر مرکزی از معاونت پژوهشی

ولی‌زاده، معاون پژوهشی واحد نیز با تشریح گزارش عملکرد این معاونت بیان کرد: حمایت‌های دفتر مرکزی از معاونت پژوهشی واحد در تجهیز آزمایشگاه‌ها در تخصصی‌تر شدن خدمات و توسعه عمق فعالیت‌های پژوهشی واحد بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اجرای طرح سوپرجاذب زیست‌تخریب‌پذیر گفت: حمایت از این طرح ارزشمند در تولید نیمه‌صنعتی برای جهاد دانشگاهی و این واحد بسیار مهم و ارزشمند است و نیازمند حمایت از این طرح می‌باشد.

یادآوری می‌شود که در این نشست صمیمی مشکلات و نیازهای واحد آذربایجان غربی توسط مدیران و پژوهشگران گروه‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی استان بیان شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات