سردار شاهچراغی:

جانفشانی شهدا انقلاب را مستحکم‌ کرد

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم گفت: جانفشانی شهدا و رشادت‌های رزمندگان پایه‌های انقلاب را مستحکم کرده است.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۲۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در مراسم یادواره ۲۰ شهید دفاع مقدس روستای محمدآباد شهرستان ورامین ، طی سخنانی بیان کرد: اولین ویژگی عاشورا این بود که هر اتفاقی که در آنجا اتفاق افتاد برای رضای خدا و در راه خدا بود.

وی افزود: امام حسین همه چیز خود را برای رضای خدا داد و خدا نیز عظمتی به ایشان داد که هم اکنون بعد از ۱۴۰۰ سال از واقعه کربلا هنوز این چراغ خاموش نشده است.

شاهچراغی ادامه داد: امام حسین در کربلا برای خدا به میدان رفت و به شهادت رسید و شهدای ما هم به شیوه و روش ایشان رفتند و به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم یادآور شد: دومین ویژگی عاشورا، ماندگاری عاشورا است و در واقع شروع بی پایان و طلوع بدون غروب است.

وی خاطر نشان کرد: حادثه عاشورا جاودان ماند و در طول تاریخ بر عزت آن نیز افزوده میشود و چراغ شهادت و عاشورا خاموش نخواهد شد.

سردار شاهچراغی گفت: دشمنان می خواستند مجالس امام حسین (ع) را کم رنگ کنند که چنین نشد و مردم با شور خاصی مراسم های محرم را نسبت به گذشته پرشورتر و باشکوه‌تر برپا کردند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم تصریح کرد: دفاع مقدس باعث توسعه انقلاب شد و ما هرچه داریم از جانفشانی شهدا و رشادت های رزمندگان است که پایه های انقلاب را مستحکم کرده است.

شاهچراغی با بیان اینکه نام شهدا همیشه ماندگار است، افزود: وقتی به وصیت نامه شهدا مراجعه می‌کنیم در آن می‌بینم که برای رضای خدا و عشق به اهل بیت به میدان رفتند.

وی یادآور شد: فضای مجازی هم اکنون برای خانواده‌ها معضل شده است و در این فضا دشمنان تلاش می‌کنند که دیگر عشق به امام حسین(ع) و برگزاری مراسم‌های محرم کم رنگ شود و هم اکنون می‌بینید که تیر دشمنان به سنگ خورده و مجلس امام حسین(ع) پرشورتر از گذشته برپا می‌شود.

ارسال نظرات