فرمانده سپاه کربلا:

۴۹۳ واحد مسکونی تا پایان سال تحویل محرومین می‌شود/رونق مشاغل دانش بنیان با راه اندازی صندوق قرض الحسنه محله محور

فرمانده سپاه کربلا در حاشیه بازدید از طرح‌های سازندگی شهرستان عباس آباد خبر از تحویل ۴۹۳ واحد مسکونی محرومین تا پایان سال داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۵۶۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا در حاشیه بازدید از طرح های بسیج سازندگی عباس آباد از تکمیل۴۹۳ واحد مسکونی در مناطق محروم استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: تاکنون بسیج سازندگی سپاه پاسداران توانسته بیش از ۷۰ درصد از تعهدات خود در احداث واحدهای مسکونی محروم را عملی کند.

سردار بابایی با اشاره به توسعه مشاغل خانگی و دانش بنیان در مازندران افزود:با راه اندازی صندوق های قرض الحسنه محله محور در استان مشاغل خانگی رونق میگیرد که  این طرح در شهرستان عباس آباد ۸۵ درصد پیشرفت داشته و تلاش می شود تا پایان امسال در سراسر استان راه اندازی شود.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه در محلات مختلف صندوق های اشتغالزای محله محور ایجاد می شود، اضافه کرد:  در راستای قدرت اقتصادی، دیگر مردم نیاز به بانک ها و دولت ها ندارند.

به گزارش صداوسیما،سرداربابایی در پایان به اجرای دو هزار طرح محرومیت زدایی از بهمن ماه پارسال تا بهمن امسال در مازندران اشاره کرد و گفت: استان مازندران در راه اندازی طرح های محرومیت زدایی ماهانه پیشرو در کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها