جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج):

بصیرت و آگاهی مردم برگرفته از فرهنگ حسینی است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در جمع کارکنان تیپ 36 انصارالمهدی(عج)گفت : بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار زنجان مبتنی بر فرهنگ حسینی است .
کد خبر: ۹۱۹۲۱۶۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در جمع کارکنان تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه هدف دشمن نفوذ در کشور است، اظهار کرد:دشمنان با طراحی نقشه وتوطئه‌های شوم خود سعی در براندازی نظام و کمرنگ جلوه دادن عظمت انقلاب اسلامی را دارند که ملت ایران با هوشیاری وآگاهی خود این اجازه را به آنان نخواهند داد.

وی با بیان اینکه تنها راه مقاومت در برابر نفوذ دشمن حرکت در سایه ولایت فقیه است تاکید کرد: ما باید با بصیرت کافی و حمایت از، ولی فقیه و توجه به فرمود: ه‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:با عنایت خداوند متعال امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی بالایی برخوردا است که همین مهم سبب ایجاد ترس و وحشت در دل دشمنان شده است.

طهماسبی درادامه به اقدامات سپاه انصارالمهدی (عج) در بحث محرومیت زدایی اشاره و اظهار داشت: سپاه استان از سال ۹۲ در بحث محرومیت زدایی به طور جدی وارد عمل شده و تاکنون موفق به اجرای ۶۰۰ پروژه عمرانی در مناطق محروم استان شده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) در پایان با بیان اینکه ما به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی جایگاه بزرگی داریم و باید قدر این جایگاه را بدانیم، افزود: امروز انقلاب با نگاه، ولی فقیه و با چتر ولایت استوار بوده و اصلی‌ترین وظیفه سپاه نیز صدور انقلاب اسلامی به سراسر دنیاست.
ارسال نظرات