خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی:

تشکیل تمدن نوین اسلامی از مهم ترین اهداف بیانیه گام دوم است

مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تشکیل تمدن نوین اسلامی یکی از مهم ترین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی به یک گفتمان برتر در جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۹۹۳۰۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسلم اورنگی در جمع فرهنگیان بسیجی میانه با اشاره به تاریخ رشادت های رزمندگان آذربایجان شرقی در 8 سال دفاع مقدس و تربیت علمای بزرگ در استان، گفت: انتظار مقام معظم رهبری از مردم غیور آذربایجانشرقی، پیشتاز بودن در زمینه عملیاتی شدن و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

   وی ضمن تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: دشمن در تلاش است تا پیشرفت های روزافزون کشور را کمرنگ نشان دهد و وظیفه فرهنگیان در این میان این است که دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی اعم از پیشرفت های علمی، فناوری، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و .. را برای نوجوانان و جوانان بیان کنیم.

   اورنگی با اشاره به اینکه تشکیل تمدن نوین اسلامی یکی از مهم ترین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی به یک گفتمان برتر در جهان تبدیل شده است.

   همایش منطقه ای تببین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور بیش از 200 نفر از فرهنگیان بسیجی توسط کانون بسیج فرهنگیان میانه در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها