امام جمعه یزد:

هدف اصلی دشمن استعمار تمام مردم جهان است

آیت‌الله ناصری اظهار داشت: برخی در داخل کشور به تبلیغات دشمن دامن می‌زنند، این در حالی است که دشمن در هیچ زمانی برای پیشرفت ایران اسلامی کار نکرده است که بخواهیم با آن‌ها مذاکره کنیم و فقط دنبال اجرایی شدن اهداف شوم خود است.
کد خبر: ۹۲۰۰۳۸۶
|
۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد گفت: فقر و بدبختی و فلاکت در قرار گرفتن در مسیر شیطان صفتان و استکبار جهانی به وجود می‌آید و چنین مسائلی در راه خدا وجود ندارد.

وی افزود: استکبار و شیاطین به دنبال آن هستند که ما را از مسیر الهی دور کنند و تمام تلاششان این است که مردم ما را از انسانیت دور کرده و به زندگی حیوانی و شهوانی هدایت کنند.

امام جمعه یزد بابیان اینکه دشمن دنبال تغییر سبک زندگی جامعه ایرانی است، اظهار داشت: متأسفانه دشمن از غفلت جوانان استفاده کرده و با ترویج زندگی با حیوانات می‌خواهد که مردم را از سبک ایرانی اسلامی خود دور کند.

ناصری یکی از دلایل تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی، را بی‌توجهی به امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: همه این‌ها به دلیل این است که ما امر به معروف و نهی از منکر را آن‌گونه که باید و شاید در جامعه مورد توجه قرار نمی‌دهیم.

وی تأکید کرد: هدف اصلی دشمن استعمار تمام مردم جهان است و برای نیل به این هدف خود، از هیچ اقدامی حتی کشتار مردم مظلوم جهان خودداری نمی‌کند به طوری که امروز شاهدیم که در کشورهای مختلف جهان از جمله عراق، سوریه، فلسطین و یمن دشمن به وسیله ایادی جنایتکار خود چه کشتارهایی انجام داده است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: مشکل اصلی دشمن با ایران اصل نظام و اسلام است و حضور آن‌ها در سوریه، فلسطین و یمن و کشتار مردم این کشورها نیز با هدف ضربه زدن به ایران انجام می‌شود.

ناصری عنوان کرد: متأسفانه در کشور برخی هستند که از اتفاقات کشورهای منطقه سو استفاده می‌کنند و می‌گویند که دشمن نزدیک ایران است و در این زمان بهتر است که با آن‌ها مذاکره یا بیعت کنیم و فقط چشمشان به خارج از کشور است.

امام‌جمعه یزد اضافه کرد: برخی در داخل کشور به تبلیغات دشمن دامن می‌زنند، این در حالی است که دشمن در هیچ زمانی برای پیشرفت ایران اسلامی کار نکرده است که بخواهیم با آن‌ها مذاکره کنیم و فقط دنبال اجرایی شدن اهداف شوم خود است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات