مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور:

دوقطبی سازی نظام بزرگ ترین پروژه دشمن است/ همه مردم باید درگیر محرومیت زدایی شوند

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور در همایش استانی جهادگران گیلان، گفت: دوقطبی سازی نظام به قدری مهم است که رهبر انقلاب از آن به عنوان بزرگترین پروژه دشمن نام می برد.
کد خبر: ۹۲۰۰۸۸۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، عظیم ابراهیم پرور مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور در همایش استانی جهادگران با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در ۳خرداد سال ۱۳۹۵ مبنی بر اینکه خرمشهر هایی در پیش است که جوانان باید آزاد کنند اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی افتخار دارد ۳شهید در راه جهاد و آبادانی تقدیم کرده است.

وی با تاکید بر اینکه کشور در آستانه چهل و یکمین سال انقلاب، شرایط خاص و حساسی دارد، بیان کرد: اگر حواسمان جمع نباشد ممکن است ضربه هایی چون ضربه سال ۸۸بخوریم اما در سال ۹۸ عمیق تر و سخت تر از ۸۸ برنامه ریزی شده است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور با بیان اینکه عده‌ای حقوق نجومی و وام‌ هایی گرفته که پس ندادند و این را حق مسلم خود دانستند، افزود: این ها خود را آقازاده و ژن برتر می دانند، بدیهی است که این ها از قافله انقلاب جدا شده و رفته اند.

ابراهیم پرور، تصریح کرد: آقازاده یعنی فرزندان شهید، یعنی خط‌نگهداران شلمچه در جنگ که خداهم به دعای پدران و مادران شهدا و جانبازان قطع نخاع و شیمیایی است که دعاهای مارا مستجاب می کند که چهل سال فتنه های دشمنان برملا می شود.

ابراهیم پرور در ادامه گفت: دوقطبی سازی نظام به قدری مهم است که رهبر انقلاب از آن به عنوان بزرگترین پروژه دشمن نام می برد.

وی تصریح کرد: شما جوانان جهادی باید در دل مردم باشید و با خدمت به آنها مشکلاتشان را حل کرده و زبان گویای آن ها شوید.

ابراهیم پرور در ادامه افزود: به جای مردم داد بزنید و نهضت خدمت رسانی به مردم را افزایش دهید و بی منت خدمت کنید.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور با تأکید بر اینکه اصلاح طلب، اصولگرا یا راست و چپ نداریم بیان کرد: افراد ۲دسته هستند انقلابی و غیر انقلابی که طرفداران مستضعفین انقلابی و طرفداران اشرافی ها ضد انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه همه کارها باید مردمی جمع شوند و شما باید مردم را بر خط کنند گفت: همه مردم باید درگیر محرومیت زدایی شوند.

ارسال نظرات