بسیج پیام نور میناب برگزار کرد

یلدای شهدایی در کنار خانواده شهید محمد ذاکری

به همت حوزه بسیج دانشجویی شهید مصطفی ذاکری دانشگاه پیام نور مرکز میناب روز شنبه ۳۰ آذر ماه همزمان با شب یلدا ویژه برنامه " یلدای شهدایی " برای دومین سال برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۰۰۸۸۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی /به همت حوزه بسیج دانشجویی شهید مصطفی ذاکری دانشگاه پیام نور مرکز میناب روز شنبه ۳۰ آذر ماه همزمان با شب یلدا ویژه برنامه " یلدای شهدایی " برای دومین سال پیاپی برگزار گردید.

 
در آستانه برگزاری کنگره ۱۵۰۰ شهید والامقام استان هرمزگان و به نیابت از این شهدای بزرگوار در ویژه برنامه " یلدای شهدایی " جمعی از دانشجویان حوزه بسیج دانشجویی شهید مصطفی ذاکری دانشگاه پیام نور مرکز میناب به پاس تکریم سال ها صبر و استقامت مادران شهدا، با مادر شهید محمد ذاکری دیدار و گفتگو کردند و مراسم چله نشینی شب یلدای خود را در کنار خانواده بزگوار این شهید سپری نمودند.
 
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین ابوذر زارعی روحانی گروه های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان میناب ضمن تبریک شب یلدا ، تکریم مادران و خانواده معظم شهدا را از مسائل بسیار مهم و ارزشی دانستند و بیان داشتند آنان آبرو و حیثیت شهر و کشور ما هستند و باید تا میتوانیم از وجود پر خیر و برکت این عزیزان استفاده کنیم.
 
 قرائت دعای سلامتی آقا امام زمان (عج)، بیان خاطرات از زبان مادر و خواهر شهید و تقدیر از خانواده معظم شهید از دیگر برنــامه‌های این مراسم معنوی بود.
 
لازم به ذکر است شهید محمد ذاکری در تاریخ ۶۰/۲/۹ در بندرعباس مورد سوء قصد گروه های ضد انقلاب قرار گرفت و بر اثر اصابت گلوله به سینه به فیض شهادت نائل آمد.
ارسال نظرات