خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

مردم برای تشکیل مجلس ولایتمدار و مقتدر تلاش کنند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اقشار مختلف مردم برای تشکیل مجلس ولایتمدار، مقتدر و توانمند باید تلاش کنند.
کد خبر: ۹۲۰۱۶۳۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری ظهر امروز در همایش تبیینی و بصیرتی که در مسجد حضرت علی اکبر (ع) نقده برگزار شد، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم برای تشکیل مجلس ولایتمدار، مقتدر و توانمند باید تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم در صورت انتخاب افرادی شایسته برای سکانداری کشور، همه قله‌های پیشرفت را فتح خواهند کرد، افزود: چناننچه افراد متعهد و متخصص در بدنه نظام خدمت کنند، خواهیم توانست قله‌های رفیع افتخار را فتح کرده و به منویات حضرت امام و رهبری جامه عمل بپوشانیم.

این مسوول با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به انتخابات پیش‌رو چشم طمع دوخته اند، ادامه داد: ملت ما با حضور حداکثری و پرشور در انتخابات باری دیگر دشمنان خود را مایوس خواهند کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته ثابت کردند که همواره در کنار بسیج هستند، اضافه کرد: ملت ما با بصیرت و هوشیار بوده و نسبت به دسیسه‌های دشمن آگاه هستند.

وی با بیان اینکه هیچ قدرتی در هیچ یک از نقاط دنیا قادر نیست به کشور ما چشم طمع بدوزد، اظهار کرد: ملت ما در کنار نیروهای مسلح هستند و از تمامیت ارضی کشورمان، آرمان‌ها و ارزش‌های‌مان دفاع می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات