مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان:

دانش آموزان از مهمترین اهداف تهاجم فرهنگی دشمنان هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان گفت: امروز دانش آموزان و مدارس از مهمترین اهداف دشمن در تهاجم فرهنگی هستند.
کد خبر: ۹۲۰۱۶۷۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته بصیرت نشست بصیرتی سیاسی در مدسه دخترانه شهید خسروی فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید خسروی گفت: امروزه دانش آموزان و جوانان مدارس از مهمترین اهداف دشمن برای تهاجم فرهنگی هستند و برگزاری این نشست های بصیرتی و گفتمان های دینی می تواند در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاثیر گذار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان خاطر نشان کرد: استکبار به دنبال این است که زنان و مادران جامعه ما را به بیراهه بکشاند تا از این طریق جوانان بی بند و بار پرورش دهند ، لذا خانواده ها باید در تحکیم خانواده بیشتر تلاش کنند. باید بدانیم که توسل به اهل بیت و به خصوص امام حسین(علیه السلام) و اقداماتی نظیر حضور در مراسمات معنوی نظیر پیاده روی اربعین می تواند بزرگترین کمک به جامعه امروز و جوانان ما باشد.

حجت الاسلام رضایی در پایان با بیان این‌که نصرت و اراده‌ی خدا دست مستکبران را از جهان اسلام کوتاه می‌کند، افزود: همان اراده‌ای که باعث شد انقلاب اسلامی ایران به ثمر بنشیند، برای سایر ملل نیز وجود دارد و این مسجل است که خداوند متعال زمین را به‌ دست بندگان شایسته خویش می سپارد.

ارسال نظرات