خبرهای داغ:
هادی سیاسی سپاه کلان شهر تبریز:

فتنه 88 با هدایت رهبری و بصیرت مردم خنثی شد

هادی سیاسی سپاه کلان شهر تبریز گفت: با نور نجات بخش ولایت مطلقه فقیه و بصیرت مردم فتنه 88 در نطفه خفه شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۸۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زمانی در جمع بسیجیان پایگاه شهیدان لیلابی  در آستانه  نهم دی ماه، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با در دست داشتن رسانه های بیشمار و بروز خود و همچنین با راه اندازی کانال های تلگرامی و فضای مجازی تمامی قدرت خود را بکار بسته بود تا با القای تقلب در انتخابات مردم را علیه انقلاب اسلامی بسیج کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی را کسی هدایت می کند که برنامه ریزی سالیان دشمنان را با یک سخنرانی چند دقیقه ای خنثی می کند چنانکه با نور نجات بخش ولایت مطلقه فقیه و بصیرت و گوش به فرمانی مردم موجب شد فتنه ای که توسط دشمنان تدارک دیده شده بود در نطفه خفه شود.

زمانی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما تنها کشور مستقلی در جهان است که هیچ ابر قدرتی توانایی روبرو شدن و مقابله با ما را ندارد و این یک قدرت بی همتا در جهان حساب می شود و این قدرت را مدیون منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی هستیم.

وی تاکید کرد: در این چهل سال دوم انقلاب اسلامی که رهبر فرزانه انقلاب نقشه راه آن را با محوریت معنویت ترسیم کرده اند بیش از پیش گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا باشیم تا کشوری قدرتمندتر و با نفوذ تر و پر صلابت تر داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها