خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان:

تعامل بیشتر در راستای تحقق طرح اعتلای بسیج دانشجویی

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان گفت: باید با ایجاد تعامل بیشتر و ایجاد کارگروه‌های تخصصی به تحقق طرح اعتلا بسیج دانشجویی کمک کنیم.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۲۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد امین بخشیان، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به همراه برخی از اعضای ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با سرهنگ محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه و اعضای سپاه ناحیه شهرستان سمنان دیدار و گفت و گو کردند.
در ابتدای این نشست محمد امین بخشیان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن ضروری دانستن چنین جلساتی گفت: با توجه به شرایط جامعه و شروع گام دوم انقلاب اسلامی و نقش اساسی که مقام معظم رهبری (مدظله) بر دوش جوانان قرار داده است دانشجویان هم بعنوان جلوداران قشر جوان به گفتمان سازی بیانات معظم له در سطح دانشگاه‌ها پرداخته اند که امید است با تلاش و کوشش روز به روز به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نزدیکتر شویم.
بخشیان در ادامه گفت: مجموعه بسیج دانشجویی با بررسی‌های خود به این نتیجه رسید که با روند قبل در دسترسی به اهداف خود موفق نخواهد شد لذا به دنبال آن دست به تدوین سند تحول راهبردی بسیج دانشجویی زد که یکی از موضوعات آن طرح اعتلا بسیج دانشجویی با رویکرد مسئله محوری می‌باشد.
وی افزود: همچنین در بسیج دانشجویی برنامه‌های جامع و متنوع دیگری نیز در حال اجرا می‌باشد که یکی از مهمترین این برنامه‌ها جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس است که درحال حاضر دبیرخانه این جشنواره در بخش‌های فرهنگی و هنری در حال جمع آوری آثار دانشجویان می‌باشد که پس از داوری و انتخاب نفرات برتر، آثار برگزیده به جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس کشوری ارسال خواهد شد.
در ادامه سرهنگ محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلساتی گفت: راه اندازی جلسات همفکری به ایجاد اشرافیت در جامعه هدف کمک بسزایی می‌کند همچنین میبایست با ایجاد کارگروه‌های تخصصی با حضور اعضای بسیج دانشجویی و ناحیه سمنان در راستای ایجاد تعامل و همکاری هرچه بیشتر اقدامات لازم صورت گیرد تا با یاری یکدیگر بتوانیم در راستای اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
امامی پایان گفت:مجموعه سپاه ناحیه شهرستان سمنان این آمادگی را دارد تا با همکاری قسمت‌های اجتماعی و فرهنگی و سازندگی خود در راستای شناسایی مسائل در راه تحقق اهداف طرح اعتلا بسیج دانشجویی گام بردارد. همچنین با کمک مجموعه بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها و پایگاه‌های سطح شهرستان سمنان میتوانیم پس از شناسایی مسائل و مشکلات برای دسترسی به راه حل این مسائل گام‌های بلندی را برداریم.
در این جلسه برخی اعضای سپاه ناحیه شهرستان سمنان و ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان به بیان نکته نظرات در رابطه با مسائل تخصصی پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها