در نشست هماهنگی بسیج اساتید لرستان و اساتید دانشکده‌ی کشاورزی لرستان مطرح شد:

نقش آفرینی دانشگاهیان در حل مشکلات جامعه با تبیین رویکرد حل المسائلی

در نشست هماهنگی سازمان بسیج اساتید لرستان و اساتید دانشکده‌ی کشاورزی بر لزوم نقش آفرینی دانشگاهیان در حل مشکلات جامعه با تبیین رویکرد حل المسائلی تاکید شد.
کد خبر: ۹۲۰۲۰۸۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست هماهنگی سازمان بسیج اساتید و اساتید دانشکده‌ی کشاورزی دانشگاه لرستان دوم دیماه ۱۳۹۸ برگزار شد.

 

نقش آفرینی دانشگاهیان در حل مشکلات جامعه با تبیین رویکرد حل المسائلی

در این میزگرد ضمن تبیین انتظارات میان سازمان بسیج اساتید و اساتید دانشکده  کشاورزی و تاکید بر لزوم نقش آفرینی دانشگاهیان در حل مشکلات جامعه با تبیین رویکرد حل المسائلی به مهمترین چالش‌های استان در حوزه‌ی کشاورزی پرداخته شد.
اذعان به لزوم نیازسنجی و آسیب شناسی وضع موجود، انتخاب چند منطقه‌ی کشاورزی استان به عنوان پایلوت و مزارع الگو جهت پایش و بازدید، ورود به حوزه ی فعالیت‌های رسانه‌ای برای مشورت دهی به جامعه‌ی هدف و پیوستگی اعضای هیات علمی و مدیران اجرایی استان  از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مسوول سازمان بسیج اساتید نیز ضمن تقدیر از زحمات ریاست این دانشکده (دکترشاکرمی) بر تمرکز هرچه بیشتر بر تشکیل کارگروه‌های تخصصی مساله محور و حمایت از اندیشکده‌های تخصصی متناسب با ظرفیت‌های بومی استان تاکید کرد و همراهی همه متخصصین دانشگاهی را برای حل چالش‌های مختلف استان بویژه در حوزه‌ی کشاورزی خواستار شد.

 

ارسال نظرات