در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان شد؛

۹ دی نماد بصیرت و آگاهی یک ملت است

حجت الاسلام جواد ناصری در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: ۹ دی نماد بصیرت و آگاهی یک ملت است.
کد خبر: ۹۲۰۲۱۹۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛

کارشناس مسایل مذهبی با اشاره به آیات نورانی قرآن مجید گفت: قرآن کریم فتنه را هم بزرگتر و شدید تر از قتل و کشتن انسان میداند .

حجت الاسلام جواد ناصری ادامه داد:شایدبتوان گفت یکی از دلایل این موضوع کارکرد فتنه در جامعه می باشد  که هم جان و مال مردم را به خطر می اندازد و هم عقاید و باورهای آنها را از بین می برد و آنها را در استقامت در صراط دچار تزلزل می کند .

وی افزود: در سال 88 کسانی که خود را جدای از قانون می دانستند زمینه فتنه را فراهم کردند که خساراتی جبران ناپذیر را به کشور و انقلاب هم در عرصه داخلی و عرصه بین المللی وارد کردند .

 حجت الاسلام ناصری با اشاره به 9 دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: این روز روز آقایی و خبرگی ملت است، مردم بصیر ایران اسلامی نقشه ، توطئه و فتنه‌های طراحی شده توسط  استکبار جهانی را با ایفای نقش موثر خود خنثی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه در فتنه سال 88 نقش مردم و حضور آنها در صحنه نقشی برجسته و بی بدیل بود تصریح کرد: مردم به صورت خودجوش آمدند و بساط فتنه را جمع کردند، در حوادث فتنه اخیر نیز حضور مردم تبلیغات رسانه‌ای دشمن را خفه کرد.

حجت الاسلام ناصری گفت:در اغتشاشات اخیر دشمن از اعتراض به جای مردم سواستفاده کرد و قصد داشت از این فرصت با استفاده از نیروهای آماده خود برای ضربه زدن به نظام استفاده کند .

کارشناس مسایل مذهبی با اشاره  حماسه آفرینی خیل مردم در  9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، افزود: این روز با حضور مردم ولایتمدارکشورمان در دفع فتنه حماسه ساز شد و برگ زرینی از افتخارات این ملت بزرگ بود .

حجت‌الاسلام ناصری  تأکید کرد: 9دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان بود و باید این روز به خوبی و با شکوه‌تر از سال قبل گرامی داشته شود .

ارسال نظرات