فرمانده سپاه بیجار اعلام کرد:

حماسه ۹ دی؛ جلوه بصیرت و وحدت مردم ایران علیه دشمنان است

فرمانده سپاه بیجار گفت: حماسه ۹ دی؛ جلوه بصیرت افزایی، ولایتمداری و وحدت ملت ایران در برابر دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۴۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سید مرتضی میرآقایی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دی، حضور گسترده مردم در این حماسه را دست رد تاریخی بر سینه فتنه گران و حامیان آنان دانست و اظهار داشت: صحنه گردان فتنه ۸۸ سیلی محکمی از ملت ایران خورد.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر خدا و تفکر عمیق مردم در مواجهه با رویداد‌های سیاسی و اجتماعی و بحران‌ها از دلایل پیروزی حماسه نهم دی ماه ۸۸ بود، افزود: علیرغم سختی ها، کمبود‌ها و تنگنا‌های اقتصادی مردم همچنان دشمن شناس هستند و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده اند.

فرمانده سپاه بیجار جنگ تبلغاتی و رسانه‌ای را فتنه جدید دشمن خواند و بیان داشت: دشمنان و استکبار جهانی از هرشیوه‌ای برای ایجاد یاس و نا امیدی مردم استفاده می‌کنند.

به گفته میرآقایی: حماسه ۹ دی ماه نماد بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های امام (ره) و انقلاب ایستادند و سبب شد تا این روز در تاریخ ما به عنوان روز بصیرت تبدیل و به یوم الله ماندگار شود.

وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت ۹ دی روز دوشنبه ساعت ۹/۳۰ دقیقه صبح با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه شهر برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات