استان زنجان به مناسبت روز بصیرت منتشر کرد:

بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج)

همزمان با فرارسیدن روز بصیرت، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۰۳۰۱۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، همزمان با فرارسیدن روز بصیرت، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان بیانیه ای صادر کرد.

بسمه تعالی

((ای مردم امواج فتنه ها را با استفاده از کشتی های نجات در هم نوردید)) خطبه 5 نهج البلاغه

ده سال از فتنه رنگین دشمنان مستبد و مستکبرشیطان صفت برعلیه انقلاب اسلامی و مردمی ایران می گذرد و هنوز، دشمنان کوردل متوجه نشده اند که انقلاب ما حاصل تفکر(( هیهات من الذّله)) امام حسین (ع) است و تازمانی که خون شهداء در رگهای مردم انقلابی ایران می جوشد هرگز به آرزوی ننگین خود نمی رسند.                                            

در طی چهل سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد دشمن تمام گزینه های خود را روی میز گذاشته و با تمام قوا اعم از سلطنت طلب ، وهابی ، منافق و صهیونیست  در صحنه حضور پیدا کرده اما شکست خورده تر از دفعات قبل به لانه عنکبوتی خود برگشته و ناکام و سرشکسته در لاک ترک خورده خود فرو رفته است.

آنچه که بر تمام جهان و جهانیان ثابت شده این است که مردم ایران با رهبری فرزانه امام خامنه ای (مدظله العالی) هر روز بیشتر از روز قبل به بصیرت و آگاهی می رسند و آموخته اند تا زمانی که رهنمودهای ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند هیچ دشمنی نمی تواند اتحاد و همبستگی امت اسلامی را از بین ببرد.

حماسه 9 دی یوم اللّهی در صفحه تاریخ است و بزنگاهی برای غربال شدن خودی از غیر خودی و دوست از دشمن.

9 دی صحنه ای برای ریزشها و رویشهای امت اسلامی بود و حامل پیام بصیرت و همبستگی برای مظلومین جهان .

در 9 دی سال 88 مردم ایران نشان دادند که هرگز از خط امامت و ولایت جدا نخواهند شد و تا زمانی که به ریسمان محکم الهی چنگ زنند در برابر توطئه های دشمن بیمه هستند.

این بیانیه ، بیانگر بصیرت و رابطه عمیق مردم با رهبری و دلبستگی مردم غیور ایران به اسلام و انقلاب می باشد و خط بطلانی برتمامی نقشه های ابتر دشمن.

در سالروز حماسه نه دی بانوان بسیجی ضمن بزرگداشت حماسه نه دی و تجدید بیعت با رهبر انقلاب و آرمانهای امام و شهدا با تمام توان اعلام می دارند که هرگز فریب مکر دشمنان را نمی خورند و همیشه و همه جا پشتیبان ولایت مطلقه فقیه و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب هستند و تا زمان ظهور آخرین حجت الهی سرباز وطن ، انقلاب و اسلام خواهند ماند.

ارسال نظرات