حجت الاسلام پناهیان در جمع مردم ولایتمدار مهریز:

حماسه ۹ دی برآمده از اراده مطلق خالق باری تعالی بود

پناهیان در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی در جمع مردم مهریز: حرکت ۹ دی صرفا یک حرکت سیاسی و اجتماعی نبود و با زمینه ایمانی که ملت ایران از خود نشان دادند، برآمده از اراده مطلق ذات خالق باری تعالی بود.
کد خبر: ۹۲۰۳۷۴۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام پناهیان در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی در جمع مردم مهریز بیان داشت: حرکت ۹ دی صرفا یک حرکت سیاسی و اجتماعی نبود و با زمینه ایمانی که ملت ایران از خود نشان دادند، برآمده از اراده مطلق ذات خالق باری تعالی بود.
پناهیان افزود:بیداری ملت در زمان فتنه و در مواقعی که عده‌ای برای مردم ایجاد شبهه می‌کنند یک معنای دیگری دارد و آن تیشه‌ای بر ریشه نفاق در کشور خواهد بود.
شیخ احمد پناهیان حماسه ۹ دی را برآمده از اتصال مردم به اصل ولایت فقیه دانست و بیان داشت: اگر اصل ولایت نشانه گرفته شود به ولایت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت علی (ع) برمی گردد..
این کارشناس مذهبی اظهار داشت: مشکل آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها با جمهوری اسلامی در قدرت پیدا کردن خدا و قانون خداوند درکشور ایران است و ازآن زمان قدرت‌های پوشالی غرب و استکبار رو به افول هستند.
وی گفت: اگر درایت و مدیریت مقام معظم رهبری در سال ۸۸ نبود، کشور و انقلاب دچار چالش می‌شد، ولی با بصیرت و بینش انقلابی و آگاهی همگانی شاهد شکست ئوطئه بزرگ کفر جهانی بودیم.
به گفته او، فتنه‌ها در قبال انقلاب به خصوص تشدید تحریم‌ها و جنایت‌ها توسط آمریکا و حامیان او ادامه دارد و باید مردم و مسوولان با هوشیاری برای شکست اهداف استکباری اقدام کنند.
پناهیان اظهار داشت: هنوز ریشه فتنه خشک نشده و ۹ دی برای براندازی فتنه‌ها یک آغاز بود؛ و انشاالله هرچه جلوتر می‌رویم فهم و شعور سیاسی مردم بیشتر و رساتر خواهد شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات