فرمانده سپاه استان زنجان در گفتگو با «بسیج»:

شهادت؛ اجر ۴ دهه مجاهدت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه به دست تروریستهای ارتش آمریکا در بغداد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۰۴۳۲۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

سردار جهانبخش کرمی در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به محضر مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی، خانواده معظم شهدا اظهار کرد:۴۱ سال مجاهدت این سردار رشید در دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت، مبارزه با تروریسم در سوریه و عراق، نجات ملت‌های مسلمان از چنگال آمریکایی ها، صهیونیست‌ها و تروریست ها، نمونه‌های کوچکی از رشادت‌ها ودلاوری‌های این شهید سرافراز در طول دوران حیات با عزت خود است.

وی با بیان اینکه آن سردار شهید والامقام که سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهدت و مقاومت خالصانه و شجاعانه با شقی‌ترین دشمنان بشر و جهاد فی سبیل الله صرف نموده بود، به آرزوی دیرینه خویش نائل آمد و با پیوستن به همرزمان شهید خویش، "عند ربهم یرزقون" گشت، تصریح کرد:ایمان کامل، تقوای بالا، اخلاق پسندیده، اخلاص، بصیرت، مجاهدت تام، خستگی ناپذیری، عشق به اسلام و مردم مسلمان، استکبار ستیزی، حضور به موقع و کارآمد در تمامی صحنه‌های سرنوشت ساز را از ویژگی‌های سردار سپهبد قاسم سلیمانی بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: شجاعت، شهادت طلبی، دانش بالای فرماندهی و ولایتمداری کم نظیر نسبت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) از دیگر ویژگی‌های آن سردار محبوب و گرانقدر بود.

سردار کرمی افزود:ملت نستوه و بزرگ ایران و جهان اسلام بدانند سربازان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی حضرت امام خامنه‌ای عزیز مقاوم‌تر از گذشته ایستاده‌اند و راه پرافتخار او را در جبهه مقاومت و مبارزه با کفر جهانی ادامه خواهند داد.

گفتنی است مراسم بزرگداشت یاد وخاطره این شهید سرافراز با حضور ملت شهید پرور و اقشار مختلف مردم متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات