خبرهای داغ:
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تاکید کرد:

آمریکا باید بداند بهایی را بابت این حماقت خواهد پرداخت که در مخیله سران کاخ سفید نمی‌گنجد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت:شهادت جامه‌ای بود که جز آن برازنده حاج قاسم نبود. اما آمریکا باید بداند بهایی را بابت این حماقت خواهد پرداخت که در مخیله سران کاخ سفید نمی‌گنجد. راه آن مجاهد باقی است.
کد خبر: ۹۲۰۴۵۳۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
آمریکا باید بداند بهایی را بابت این حماقت خواهد پرداخت که در مخیله سران کاخ سفید نمی‌گنجدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیداحمد ابوالقاسمی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و رئیس بسیج اساتید این دانشگاه در پی شهادت سردار سلیمانی و تنی چند از مجاهدان پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
انالله واناالیه راجعون
“مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا”
شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام، سرباز ولایت، سرباز مدافع حرم، پرچمدار جبهه انقلاب و مقاومت سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر ایران توسط تروریست‌های آمریکایی، ایران و ایرانیان و بلکه آزادگان سراسر جهان را در غم و اندوه فرو برد. به یقین شهادت هنر مردان خدا و راه و سرنوشت ایشان است و چه سرنوشتی بهتر و والاتر از شهادت در راه پروردگار مهربان.
بی‌شک، دولت مردان خبیث آمریکا که با این عمل ددمنشانه، خط بطلانی بر حیات پرشرارت خود به ویژه در منظقه غرب آسیا رقم زدند، به زودی قصاص خون پاک این سرباز رشید و سرافراز این مرز و بوم را پرداخت خواهند کرد، اما پیش از آن، به طور قطع مشاهده خواهند نمود که ایران عزیز، مملو از سلیمانی‌ها است که با نیروی ایمان و مجاهدت، بساط ظلمِ شیطان بزرگ را از روی زمین محو خواهند کرد. ‏شهادت جامه‌ای بود که جز آن برازنده حاج قاسم نبود. اما آمریکا باید بداند بهایی را بابت این حماقت خواهد پرداخت که در مخیله سران کاخ سفید نمی‌گنجد. راه آن مجاهد باقی است.
" وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ. بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ "
بله شهیدان زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. اگرچه حاج قاسم از بین ما رفت، اما او را ناظر بر خود می‌دانیم و پرچمی را که برافراشته را زمین نخواهیم گذاشت.
بدرود‌ای مجاهد
بدرود‌ای شهید
بدرود حاج قاسم
اینجانب به نمایندگی از طرف کلیه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام، مالک اشتر زمان، سردار قاسم سلیمانی و دیگر یاران ایشان را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، آحاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معززایشان و ملت رشید ایران و عراق و دیگر شیعیان و آزادیخواهان جهان، تبریک و تسلیت می‌گویم.
مجرمان بدانند که از ایشان انتقام گرفته خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها