استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات:

سهم بیشتری از بازار صادرات کشورهای حاشیه خزر کسب شود

استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان، تاکید کرد: باید با تلاش مستمر، سهم بیشتری از بازار صادراتی کشورهای حاشیه دریای خزر کسب شود.
کد خبر: ۹۲۰۵۱۶۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، دکتر اسلان زارع عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان که سرپرست معاونت توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران نیز حضور داشت؛ با تبریک این روز اظهار داشت: جای خوشحالی است که استان گیلان به همت صنعتگران و تولیدکنندگان توانسته جایگاه خوبی را در بخش صادرات بدست آورد.
استاندار گیلان یادآور شد: گیلان از دیرباز به عنوان دروازه اروپا بوده و توسعه زیر ساخت های آن از جمله بندر و منطقه آزاد انزلی و نیز منطقه ویژه اقتصادی آستارا و همچنین استفاده از ظرفیت اتحادیه اقتصادی اوراسیا ، می تواند صادرات غیر نفتی را تقویت کند.
استاندار گیلان صادرات غیر نفتی را از مهمترین پیشران های اقتصادی دانست چراکه با توسعه آن اشتغالزایی رونق می گیرد و ابراز امیدواری کرد که صادرات محصولات داخلی در ارزآوری اثرگذار باشد.

دکتر زارع در خاتمه سخنانش ضمن تقدیر از همه فعالان حوزه صنعت و صادرات، تاکید کرد که همگان با همت و تلاش نسبت به تحقق هدف گذاری صادرات ۵۰۰ میلیون دلاری گیلان در سال جاری اهتمام ورزند.

در پایان این مراسم از شماری از صادرکنندگان نمونه استان تجلیل و از کتاب آشنایی با مفاهیم کارآفرینی رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات