واعظی:

خون حاج‌قاسم به عزای فاطمیه رونق داد

احمد واعظی مداح اهل بیت(ع) گفت: حاج قاسم سلیمانی با خون خود در آستانه فاطمیه جان دوباره‌ای به مردم کشور و جبهه مقاومت بخشید. شاید بسیاری تصور می‌کردند به واسطه مشکلات فاطمیه کمرنگ خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۰۵۳۶۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد واعظی، مداح اهل بیت (ع) روز گذشته ۱۴ دی‌ماه در خبرگزاری فارس حضور یافت و پیرامون مسائل مختلف حوزه مداحی به گفت‌وگو پرداخت. او در بخشی از صحبت‌های خود به شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار رشید اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: از زمانی که خبر شهادت سپهبد و علمدار حاج قاسم سلیمانی را شنیدم، خیلی فکر کردم که دِین خود را به ایشان ادا کنم. یک بیت شعر سرودم: «القصه به حاج قاسم ما دادند/ در خاتمه، خاتم سلیمانی را» البته شاعران در این مدت سروده‌های بسیار زیبایی برای ایشان داشتند و هرکس به سهم خود ادای دِین کرده است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی توسط شقی‌ترین دشمنان ما به شهادت رسید و با خون خود در آستانه فاطمیه، جان دوباره‌ای به مردم کشور و جبهه مقاومت بخشید. شاید بسیاری در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) تصور می‌کردند به واسطه مشکلات و اتفاقات حال مردم مناسب نیست و فاطمیه کمرنگ خواهد بود، اما این شهادت، شور دوباره‌ای ایجاد کرد و در اولین روز آغاز فاطمیه، کشور را سیاهپوش کرد.

واعظی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم، دل ما را شکست و دل‌های تمام مردم ایران و تمام مردم آزادی‌خواه جهان را به درد آورد، گفت: این روزها مجموعه بزرگی از مردم  جهان که دل در گرو جبهه مقاومت دارند، آزرده هستند، اما شک نکنید قطره قطره خون حاج قاسم بیشتر از موقعیت خود ایشان، ثمرات عمیق‌تری خواهد داشت.

این شاعر  و مداح اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در باره شهادت حاج قاسم فرمودند: شهادت بزرگ و عظیمی رخ داد، افزود: زمانی که ماجرای دفاع از حرم اهل بیت(ع) رخ داد، بسیاری از جوانان از دل هیأت‌ها، مشتاق به حضور و دفاع از حرم اهل بیت(ع) و همرزمی با حاج قاسم سلیمانی شدند و قطعاً این خون نیز شور تازه‌ای در جبهه مقاومت ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظرات