نماینده ولی فقیه سپاه مازندران در رامسر:

باید تفکر آمریکایی را در داخل کشور از بین برد / غیرت دینی ایران طومار جبهه کفر را درهم میپیچد

نماینده، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه تفکرو حامیان آمریکا در داخل کشور در زمانی که مالک اشتر انقلاب به دست آمریکا ترور شد، دم از مذاکره می‌زنند و این تفکر از عقل خیانت آلود نشات گرفته است، تاکید کرد کرد:‌باید تفکر آمریکایی را در داخل کشور از بین بیریم.
کد خبر: ۹۲۰۶۳۸۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین یدالله غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در مراسم دهه اول فاطمیه در رامسر ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن  شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) و نیز شهادت سیدالشهدای مقاومت سردار رشید مالک رشید زمان سردار سلیمانی و همرزمانش ، با اشاره به تقابل حق جبهه حق و باطل، گفت: تقابل دو جبهه حق و باطل به خلقت حضرت آدم برمیگردد که از آنجا شروع شد تا به قیامت هم ادامه دارد.

حجت الاسلام غلامی بیان اینکه جنگ بین هابیل و قابیل جنگ حق و باطل بود، اضافه کرد:‌بین  پیامبر اسلام با قریشان ، بین مولا امیرالمومنین علی(ع) و معاویه ، بین امام حسین(ع) و یزید همه آنها جنگ بین حق و باطل بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه رزمندگان جبهه حق برای خدا جنگیدند اما استکبار در جبهه باطل برای طاغوت جنگید،ادامه داد:وقتی از امام رضا(ع) سوال کردند اختلاف  امام حسین(ع)  با یزید بر سر چه بود، حضرت فرمودند  برسر خدا بود.

حجت الاسلام غلامی با تصریح براینکه اختلاف استکبار و کفر جهانی  با انقلاب اسلامی برسر خدا است ، افزود: اگر ایران از خدا برگردد دیگر استکبار با آن کاری ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم ایران به برکت انقلاب اسلامی در جبهه حق تعریف می شوند که همان جبهه انبیاء و ائمه معصومین (ع)  است و در این راه هزاران شهید درراه اسلام داد، گفت:‌بعضی ها میگویند بی طرفیم یا بی تفاوتیم اما بی تفاوتی جبهه مستقل نیست بلکه جریان بی تفاوتی تیز کننده جبهه باطل بوده و هیچ گاه به نفع جبهه حق کاری نکرد.

حجت الاسلام غلامی ایران را علمدار جبهه حق خواند و اضافه کرد:‌افتخار ایران است که علمدار و پرچمدار این جبهه بوده.خدای متعال در قران بشارت داده که پیروزی از آن جبهه حق است .

استاد حوزه های علمیه مازندران با بیان اینکه جبهه کفر پیامبر(ص) را در شعب ابی طالب در محاصره اقتصادی قرار داد، افزود:‌امروزه جمهوری اسلامی هم در معرض تحریم جبهه کفر است و این جبهه با تمام امکانات به جنگ ایران آماده اما فرقی الان است اینکه پیامبر(ص) در ان دوران اسراف نداشتند اما متاسفانه ما اسراف زیاد داریم .

حجت الاسلام در ادامه سخنان خود در جمع مردم مومن و ولایتمدار رامسر با بیان اینکه جبهه کفر به سرکردگی استکبار جهانی و با پرچمداری امریکا با تمام امکانات در حال تقابل با جبهه حق است، تاکید کرد:‌جبهه حق هم با داشتن یارویاور و قدرت بی مثال درمقابل آن ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا حاج قاسم سلیمانی را یکی از یاوران جبهه حق دانست و افزود:قاسم سلیمانی  به تعبیر رهبر معظم انقلاب تربیت شده مکتب اسلام ، امام خمینی و مکتب ولایت است و امروز صدها جوان مثل حاج قاسم داریم که اگر فرصت برای انها درست بشود همه قاسم سلیمانی هستند.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه حاج قاسم فرزند این ملت پرچمدار حق به امر ولایت،بود و فقط اختصاص به ایران ندارد  تصریح کرد:‌امروز پایگاه ها و حوزه های بسیج فقط مختص ایران نیست بلکه متعلق به جبهه های مقاومت در لبنان، سوریه،عراق،افغانستان،غزه و ... است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه جبهه مقاومت منتظر اشاره ای هستند تا طومار جبهه کفر را در هم بپیچند، افزود:‌غیرت دینی ایران پرچمدار جبهه حق است.

حجت الاسلام غلامی در بخش دیگری از سخنان خود به راهبرد آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت:‌آمریکا با چهار راهبرد دولت سازی و ملت سازی در منطقه ، و نیزبالابردن ضریب امنیت منطقه برای صهیونیست ها  و تسلط بر منابع منطقه  هزینه کرد اما از برکات خون حاج قاسم نتوانست به هیچ کدام از نقشه های خود برسد و امروزه شاهد هستیم که دولت عراق در مجلس تصویب کرد که آمریکا باید دمش را روی کولش بگذارد و برود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیلی که ادعای نیل تا فرات داشت امروز با دیوار حائل از ترس جبهه مقاومت نمیتواند تکان بخورد، تاکید کرد:‌در گام دوم انقلاب  باید تلاش کنیم تا پرچم حق را به دست صاحب اصلی این انقلاب و منتقم سیلی حضرت زهرا(س) و خون ائمه و همه شهدای برسانیم.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به سخنان سردار سلامی فرمانده کل سپاه  که گفت ما انتقام میگیریم ، گفت:‌امروزه ما با سه آمریکا در تقابل هستیم، یکی ایالات متحده آمریکا که به فرموده امام راحل هیچ غلطی نمیتواند بکند و دو آمریکای دیگر یعنی حامیان و تفکر آمریکایی در داخل کشور است .

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه تفکرو حامیان آمریکا در داخل کشور در زمانی که مالک اشتر انقلاب به دست آمریکا ترور شد، دم از مذاکره می زنند و این تفکر از عقل خیانت آلود نشات گرفته است ، تاکید کرد کرد:‌باید این تفکر را در کشور از بین ببریم.

حجت الاسلام غلامی در پایان با اشاره به اینکه ماهیچ وقت از خون دادن برای اسلام ضررنکردیم همان طور که خون امام حسین (ع) طومار بنی امیه را در هم پیچید، یادآور شد:آثار و برکات خون شهید حاج قاسم از حیاتشان با برکت ترخواهد بودکه نمونه اش را دیده ایم.اما نگرانی وقتی  است که  به خیانت،نفاق‌ و بی تفاوتی دچار شویم.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
پر بیننده ها