مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):

سردار سلیمانی مصداق بارز ولایتمداری، مردم داری و اقتدار بود

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) در آییین تکریم و معارفه مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن گفت:شهید سلیمانی مصداق بارز ولایتمداری، مردم داری و اقتدار بود.
کد خبر: ۹۲۰۶۳۸۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین تکریم و معارفه مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و کارکنان این ناحیه، بسیجیان حوزه ها و پایگاه های تابعه و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی و انقلابی شهرستان بروجن برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر به ایراد سخن پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلامّ با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت (علیم السلام) و شهادت مظلومانه ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، به شهادت سردار دلها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اشاره کرد و گفت: سپهبد شهید سلیمانی مصداق بارز ولایتمداری، مردم داری و اقتدار بود.

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی صدر در ادامه افزود: شهادت مظلومانه سردار رشید سپاه اسلام توسط آمریکای جنایتکار و بازتاب بین المللی آن موجب شد تا متکب ایستادگی احیاء شود و جبهه مقاومت رنگ و بوی جدید پیدا کند تا با عزمی راسخ مقابل دشمنان بایستند.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم  علیه السلام در ادامه از حضور میلیونی ملت شهید پرور ایران اسلامی در تشییع باشکوه شهدای مقاومت تقدیر و تشکر کرد و گفت: خصوصیتی که باعث شده اقشار مختلف مردم در ایران و سراسر دنیا اینگونه در سوگ او بنشینند، تواضع و مردمداری  سپهبدشهید سلیمانی است.

وی در پایان از زحمات 8 ساله حجت الاسلام علی دهقانی در سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجن قدرانی کرد و ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام سید ولی موسوی را به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه منصوب کرد.

ارسال نظرات