خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

محبوبیت سردار سلیمانی فراتر از مرزهای ایران بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: محبوبیت و شهرت سردار سلیمانی فراتر از مرزهای ایران اسلامی بود و دوستان به وجود ایشان می بالیدند و دشمنان هم بیمناک بودند.
کد خبر: ۹۲۰۶۶۴۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در مراسمی که به مناسبت آغاز ایام فاطمیه و هفتمین روز شهادت سردار سلیمانی درحسینیه دوم بهمن سپاه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: ثروت حضرت خدیجه (س) و کوثر پیامبر که ادامه دهنده راه پیامبر (ص) بود در گسترش دامنه اسلام در سراسر جهان نقش زیادی داشتند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه سلام الله علیها فرزندان خود را در عین نداری و سادگی تربیت کرده است، چون به غیرخدا به چیز دیگری توجه نمی کرد، بنا به فرمایش حضرت علی علیه السلام «بهترین همسر در بندگی و عبودیت خداوند است».

این مسوول خاطرنشان کرد: وصیت سردارسلیمانی این بود که روی قبر من کلمه سرباز نوشته شود و در کنار سایر شهداء در عین سادگی دفن شود؛ این موضوع موجب شده است، که شهید سلیمانی محبوب دل ها شود؛ تعبد، ولایتمداری، عشق و ایمان به خدا و اخلاص از ویژگی‌های این مرد بزرگ بود.

سردار سلیمانی حتی بیرون از مرزهای ایران اسلامی محبوبیت داشت

سرایی اضافه کرد: سردار سلیمانی حتی بیرون از مرزهای ایران اسلامی و حتی در بین مخالفین محبوبیت داشت، برای اینکه برای کشور خود اقتدار و سرافرازی آفرید و در تعبیر دوم سردار سلیمانی کسی بود که مانع تجزیه ایران شد و در مقابل کسانی که می خواستند کشور را تجزیه کنند ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و ایران از سردار سلیمانی با کمال افتخار یاد می کنند و تعبیراتی چون فرمانده افسانه ای، کار آمدترین، باتدبیرترین و شجاع ترین فرمانده برای ایشان استفاده می‌کنند، چرا که برای کشورش تمام وجود خود را فدا کرد.

سرایی گفت: اگر شخصیتی در این نظام  شهید می شود خداوند مقدر می کند انسان هایی را نگه دارد که کارهای مهم و عظیمی انجام دهند و در صورت شهادت خیلی زود خلاء به وجود آمده ترمیم می شود؛ درطول انقلاب اسلامی شخصیت ها و انسان های بزرگی به شهادت رسیدند و درخت انقلاب را آبیاری کردند.

شهادت سردار سلیمانی به مراتب خطرناک تر از خود سردار سلیمانی است

وی اضافه کرد: یکی از اهداف ترامپ از به شهادت رساندن سردار سلیمانی این بود که با سناریوی مهار و تهدید و فشار، ایران را به سمت مذاکره ببرد؛ ترامپ در مقابل سایر کشورها هیچ گونه دستاوردی ندارد و با معضل استیضاح مواجه بوده و می خواهد فضای افکار عمومی را به سمت دیگر بکشاند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان اظهار کرد: امام رحمه الله علیه فرموده است ما ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم، با حمله موشکی سپاه به پایگاه های آمریکا ابهت آمریکا بیشتر از همیشه شکسته شده؛ و این از اقتدار جمهوری اسلامی و معنویت و ایمان فرزندان امام شکل گرفته است و امروز به این نقطه رسیده ایم که زمان بزن در رو تمام شده و عامل آن اخلاص است.

وی اضافه کرد: شهادت سردار سلیمانی به مراتب خطرناک تر از خود سردار سلیمانی است، همچنان که قبر امام حسین علیه السلام در طول تاریخ ریشه اسلام را آبیاری کرده و موجب زنده ماندن اسلام شده است و شهادت سردار سلیمانی نیز دل‌ها را زنده کرد و موجب وحدت امت اسلامی شد.

سرایی گفت: امروز باید جبهه فعال مقاومت را در بین مردم مطرح کنیم و هر کسی که این روحیه را دارد پیدا کنیم و کسانی که سنگ آمریکا را به سینه می زنند را کنار بزنیم؛ نمایندگانی هستند که طوری رفتار می کنند که انگار نماینده مجلس آمریکا هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات