خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود:

سردار شهید سلیمانی الگویی کامل برای نوجوانان و‌ جوانان

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای نسل جوان و نوجوان جامعه برای تحقق اهداف ایشان است.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۹۸
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در مراسم گرامیداشت شهید مجاهد حاج قاسم سلیمانی در دبیرستان دوره اول دخترانه ۱۵ خرداد شاهرود در نمازخانه این مدرسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یارانش با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی تمام عمر مبارکش را صرف دفاع از مظلومان و مبارزه با مستکبران و ظالمان و اسلام عزیز کرد افزود: امروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی برای همه آزادی خواهان و مظلومان جهان است.
وی با اشاره به ویژگی‌های این شهید عنوان کرد: ایمان و اخلاص یکی از ویژگی‌های شاخص این شهید است که رهبری انقلاب نیز بدان اشاره کردند و با تشییع میلیونی و حضور اقشار مختلف مردم این اخلاص در عمل را نشان داد.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به ولایت مداری شهید گفت: ویژگی برجسته دیگر این تئوریسین جنگ مطیع امر ولایت بودن است و وی همیشه تابع محض ولایت بود و گوشش به دو لب رهبر انقلاب اسلامی بود.
وی با اشاره به شجاعت، محبت، مردم داری، ساده زیستی و خدمت گذاری به مردم را از ویژگی‌های دیگر این سردار شهید برشمرد و افزود: باید نسل جوان و نوجوان ما این ویژگی‌ها را در خود پرورش و نهادینه کند تا بتواند ادامه دهنده راه شهدا بویژه سردار سلیمانی باشند.
خوشقدم با تاکید بر علم و دانش همراه با معرفت و بصیرت گفت: شهدای ما اهل علم و معرفت بودند و باید شما دانش آموزان در این راستا مستحکم و مقاوم حرکت نمایید.
در این مراسم مقاله خوانی و مرثیه سرایی توسط دانش آموزان اجرا شد.
این مراسم به همت واحد پوینده ۱۵ خرداد حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها