مسئول اردویی بسیج دانشجویی استان یزد:

خدمت رسانی به کاروان ۱۰۰۰ نفره دانشجویان استان در مراسم تشییع شهید سلیمانی

حسین نمونه بیان کرد: در کنار اعزام بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی استان یزد به کرمان به زائرین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط موکب دانشجویان استان یزد خدمت رسانی شد.
کد خبر: ۹۲۰۷۵۱۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حسین نمونه مسئول اردویی بسیج دانشجویی استان یزد گفت: بیش از ۱۰۰۰ دانشجو در قالب کاروان های خواهران و برادران به مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به کرمان اعزام شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: به همت بسیج دانشجویی استان و موکب دانشجویان حسینیه ایران و با هماهنگی ستاد استقبال کرمان دو مدرسه جهت اسکان کاروان ها تجهیز و بیش از ۲ هزار نفر از زائران در این مکان اسکان و پذیرایی شدند و از برنامه های عزاداری ، بصیرتی ، نماز جماعت و ... استفاده کردند.

حسین نمونه‌ از عموم دانشجویان متقاضی برای شرکت در این مراسم که به دلیل کمبود اتوبوس نتوانستند حضور بهم برسانند معذرت خواهی کرد و خبر داد: در اولین فرصت اردوی زیارتی از مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از امتحانات برنامه ریزی و در دانشگاه ثبت نام آن ان شاءالله شروع می شود.

مسئول اردویی بسیج دانشجویی استان یزد در پایان از حمایت مسئولین فرهنگی دانشگاه ها به جهت لغو امتحانات در این تاریخ ، از سپاه الغدیر استان که امکانات مورد نیاز اسکان زائران را فراهم کردند ، خدام موکب دانشجویان حسینیه ایران که شبانه روز زحمت کشیدن و نیز از هم وطنان استان کرمان که در ستاد برگزاری مراسم تشییع همکاری کردند تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات