خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

مردم در مواجهه با عملیات روانی دشمن هوشیار باشند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اقشار مختلف مردم در مواجهه با عملیات روانی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۲۰۷۷۱۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در همایش بصیرتی شبکه روشنگری خود در جمع پایوران این شهرستان، اظهار کرد: سردار سلیمانی همانند شیشه عطری بود که بعد از شهادت‌شان بوی عطرشان را همه استشمام کردند و اگر ترامپ ملعون می‌دانست که با ترور سردار چه حماسه‌ای نه‌تنها در ایران بلکه در جهان خلق می‌شود هیچ وقت این اشتباه بزرگ را نمی‌کرد.

وی گفت: شهادت سردار سلیمانی در تقویت انقلاب اسلامی ایران موثر است و ما همان اتحاد و انسجام دوران انقلاب را در هفته گذشته شاهد بودیم و چون خائنان و دشمنان چشم دیدن این همه ابهت و عظمت را ندارند در فکر توطئه و دسیسه هستند و ما موظف هستیم آگاه سازی و بصیرت افزایی کنیم.

وی پس از این مقدمه با اشاره به اقتدار ایران، اظهار داشت: در حالی ایران به ترامپ و استکبار سیلی زد که طی 75 سال هیچ کشوری جرات نداشت به آمریکا بگوید بالای چشمت ابروست.

سردار سلیمانی الگویی بی‌بدیل برای همه است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی حجت الاسلام سرایی در این مراسم، اظهار کرد: ایران زمانی که با عملیات شهید سلیمانی، بزرگترین پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق را به عین الجسد تبدیل کرد، هدفش نه کشتن بود و نه ضربه زدن به امکانات و تجهیزات نظامی دشمن، بلکه هدف شکستن ابهت و عظمت آمریکا بود.

وی افزود: ما امروز به عینه سخن تاریخی حضرت امام(ره)را مشاهده کردیم، چرا که آن زمان فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» چون پس از عملیات اخیر، دشمن هیچ عکس العمل و واکنشی نشان نداد.

این مسئوول با بیان اینکه حجت الاسلام سلیمانی الگویی بی‌بدیل برای اقشار مختلف مردم بود، اضافه کرد: آحاد مختلف مردم در هر صنف و صاحب هر فکری می‌توانند از ایشان الهام بگیرند و راه‌شان را پیدا کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، به طوری که  ایران تنها کشوری است که مردم سالاری دینی به معنای واقعی کلمه اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام

ارسال نظرات