نماینده، ولی فقیه در استان کردستان:

شهادت سردار قاسم سلیمانی عامل تقویت وحدت در جهان اسلام شد

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی همانند زندگی شان، برکات سرشاری داشت که مهمترین آن تقویت اتحاد جهان اسلام بود.
کد خبر: ۹۲۰۷۷۵۴
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در نهمین پیش همایش استانی کنگره ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن اظهار داشت: این روز‌ها به شدت رسانه‌های تبلیغی دشمنان به دنبال مسموم کردن فضای جامعه ما هستند و نمونه آن را تحرکات این معاندان در بحث سقوط هواپیمای مسافربری بود.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: اذعان صریح و صادق سپاه پاسداران به خطای انسانی در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، اقدامی شجاعانه و صادقانه بود که کمتر کسی در جهان جرات بیان آن را دارد.
 

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: بسیاری از این دست حوادث در سراسر دنیا روی داده است که هنوز بعد از سال‌های هیچ کسی و یا سازمانی مسئولیت آن را برعهده نگرفته است، ولی حرکت و واکنش سپاه نشان داد که صداقت و شجاعت ویژگی نیرو‌های انقلابی است.
 

آیت الله حسینی شاهرودی بیان داشت: امروز جریان مقاومت بر مبنای معارف قرآنی و نظریه مقاومت در برابر دشمن قوی پنجه مبتنی بر ایستادگی با تمام توان است.
 

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: حرکت سپاه در موشک باران پایگاه نظامی آمریکایی کاری بود که باید برای فروپاشی ابهت پوشالی آمریکا انجام می‌گرفت و این سیلی سپاه برای آمریکا در جهان بسیار هزینه داشت.
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران و جبهه مقاومت و دیگر آزادیخواهان بزرگ مصیبت بزرگی بود، زیرا ایشان در این راه تلاش‌های بسیاری برای مبارزه با جریان‌های منحرف و تروریسم همانند داعش داشتند.
 

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: تشکیل داعش تنها بهانه‌ای برای آمریکا در منطقه برای فروش سلاح و غارت سرمایه‌های منطقه و کشور‌های مسلمان بود که سردار سلیمانی تمام این نقشه‌های شیطانی را از هم پاشیده بود.
 

آیت الله حسینی شاهرودی عنوان کرد: حضور تاریخی ملت ایران در مراسم تشییع پیکیر این شهید والامقام به جهان نشان داد که ملت ایران هنوز بر سر اصول و آرمان‌های این نظام هستند.
 

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی همانند زندگی شان، برکات سرشاری داشت که مهمترین آن تقویت اتحاد جهان اسلام بود.
 

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: سپاه در موشکباران پایگاه نظامی آمریکایی در «عین الاسد» اقتدار و توان نظامی ایران را هم به آمریکا و هم به دیگر دشمنان به خوبی نشان داد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات