خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره:

شالوده گفتمان جهادی بر اخلاص متکی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره گفت: شالوده گفتمان جهادی بر اخلاص متکی است.
کد خبر: ۹۲۰۸۱۲۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، سرهنگ پاسدار علی حیرانی امروز در نشست بصیرتی که در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شالوده گفتمان جهادی بر اخلاص متکی است، اخلاص باعث افزایش مخاطب و توسعه ظرفیت می‌شود، اخلاص عنایت خداوند را به همراه خواهد داشت، و این مقدمه‌ای برای هم افزایی و حضور جوانان و همگانی شدن گفتمان است.

وی ادامه داد: بستر حرکت جهادی مقدمه‌ای برای کادرسازی آینده است، نگاه تفکر جهادی برای آینده اداره دولت و حکومت است که باید تفکر جهادی و نگاه جوان در رأس کار بیاید و با این وضعیت، قطعاً انقلاب با سرعت بیشتری پیشرفت خواهد کرد و حتماً گام دوم با نگاه تفکر جهادی تحقق خواهد یافت.

این مسوول خاطرنشان کرد: تحقق این گام‌ها زمینه «همگانی شدن گفتمانِ جهادی» و «گسترشِ حضور عموم مردم به‌خصوص جوانان در جریان فعالیت‌های جهادی» را فراهم می‌آورد و این مقدمه‌ای برای تحقّق عدالت و پیشرفت» با اتکا به ظرفیت‌های درونی خواهد بود.

وی ادامه داد: اکنون و با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب و در ماه‌های آغازین گام دوم انقلاب اسلامی، بار دیگر تلاش‌ها و پیگیری اقدامات گروه‌های جهادی در مقابله با حوادثی نظیر زلزله کرمانشاه و سیل اخیر در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان زمینه را برای تجدید و احیای آن روحیات فراهم و صحنه‌های ناب و زیبایی را خلق کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات