کارشناس مسایل مذهبی و بصیرتی؛

شهادت سرداردلها برای کشور وحدت آفرین شد

حجت الاسلام رضایی گفت:شهادت سردار سلیمانی هم برای کشور ما وحدت آفرین شد و دشمن باید بداند که بعد از شهادت سردار سلیمانی نیز ملت ایران همچنان استوار پیش خواهد رفت.
کد خبر: ۹۲۰۸۲۸۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین(علیه السلام) شهر باباحیدر مراسم گرامیداشت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.

 کارشناس مسایل مذهبی و بصیرتی در این مراسم گفت: سردار سلیمانی  ویژگی های بارزی داشت که به واسطه همین ویژگی ها هم توانست به چنین عزتی دست پیدا کند.

حجت الاسلام  مسلم رضایی ادامه داد: ایمان به خدا و ولایت پذیری دو اصلی بود که سردار دلها همواره بر آن تاکید داشت.

 وی گفت: خیلی ها دم از ولایت می زنند اما در میدان عمل نمی توانند مردانه گام بردارند و یاور ولایت باشند اما سردار با تمام وجود خود پای ولایت ماند.

کارشناس مسایل مذهبی و بصیرتی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری سردار سلیمانی هم اهل فکر بود و هم اهل عمل و این ویژگی ها در کنار اخلاص ، شجاعت ، بصیرت ، دشمن شناسی و اراده توانست خط مقاومت را تشکیل داده و دنیا را متحیر کند.

وی گفت: سردار سلیمانی از مهمترین عوامل قدرت یافتن جبهه مقاومت و بزرگترین مانع تجزیه سوریه و عراق بود و همین تلاشهای او بود که باعث شد تا شکست های پی در پی به جبهه استکبار وارد شود.

 حجت الاسلام  رضایی افزود: شیطان بزرگ ناجوانمردانه سردار دلها را به شهادت رساند، اما غافل بودند که این کار یک اشتباه تاکتیکی و راهبردی بود و خون او نه تنها باعث ضعف ما نشد بلکه ما را متحد کرد و آبروی آمریکائیها را بیش از پیش برد.

در این برنامه که با حضور پر شور مردم و بسیجیان همراه بود کلیپ هایی از سخنان سردار شهید سلیمانی برای مردم پخش شد.

ارسال نظرات