در گفتگو با خبر گزاری بسیج بیان شد؛

شهادت سردار مقاومت پایان مبارزه با استکبار نیست

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پایان مبارزه با استکبار نیست بلکه این راه نورانی تا نابودی شیطان بزرگ و همدستانشان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۰۸۲۹۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ درگفتگو با سربازنخبه شهرستان اردل مهندس امین سلیمانی شهادت سردارمقاومت اسلامی، اسطوره مقاومت،حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع وفداکار ایران اسلامی وهم رزمان  شهیدش را تسلیت گفت.

سلیمانی در ادامه افزود: خون پاک و مطهر سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی جهانیان را بیدارکرد، سپهبدشهید فقط یک فرمانده ایرانی نبود بلکه درعمل راهبر و نماینده پیشگام جبهه ایستادگی درمقابله هیمنه استکباری غرب به سرکردگی آمریکا بود.

وی ادامه داد: در داخل کشور خودمان شاهد بودیم برخی افرادی که تا قبل از این جنایت آمریکا تمایلی به حضور در مسایل سیاسی نداشتند،  پس از این جنایت بزرگ به این بیداری رسیدند که آمریکا در ذات خودش چه خباثت بزرگی دارد و از هر طریقی که برایش ممکن باشد در صدد این است که به ایران و ایرانی ضربه وارد کند.

در پایان سلیمانی بیان کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پایان مبارزه با استکبار نیست بلکه  این راه نورانی تا نابودی شیطان بزرگ  و همدستانشان ادامه خواهد داشت.  

ارسال نظرات